پرویز پرستویی پس از انتشار آلبوم‌هایی چون بابایی، من پرویز پرستویی و... که دکلمه‌های این بازیگر را شامل می‌شد، این بار به عنوان خواننده، جدیدترین آثار خود را با ترانه‌های یغما گلرویی منتشر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۰۶

به گزارش فارس، پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که سال‌های گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلرویی، اقدام به تولید آثاری در قالب تک‌آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است. این آثار در آخرین مراحل تولید قرار دارند و بزودی جزئیات و اطلاعات آن رونمایی و منتشر خواهد شد.

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم بی‌بی‌جان، عشق است و بابایی (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم دوستت دارم زنده‌یاد ناصر عبداللهی در سال 1379 با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم من یک بازیگرم و من پرویز پرستویی در سال 1393 منتشر کرد. این آلبوم زندگینامه پرویز پرستویی است که به صورت فایل صوتی منتشر شده است.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد و در آن به یکی از مهم‌ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه جامعه هنری است، پرداخته شده است. سازمان هنری، رسانه‌ای اوج که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان بادیگارد را داشته، تهیه‌کننده این دو موزیک ویدئو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها