دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان اخیر ترامپ و تهدیدات تلویحی ملت ایران به دلیل این است که آنها امروز دچار حاکمیت دوگانه در کشورشان هستند.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۲۹
حبیبی: آمریکایی ها دچار حاکمیت دوگانه هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به سخنان اخیر ترامپ و تهدیدات تلویحی ملت ایران گفت: آمریکایی‌ها امروز دچار حاکمیت دوگانه در کشورشان هستند. رئیس‌جمهور آمریکا خود را وارث ورشکستگی سیستم درونی آمریکا و هرج‌ومرج داخلی و خارجی می‌داند و صهیونیست‌ها در این اوضاع آشفته باید مواظب رفتار خود باشند و از درون اتاق‌های شیشه‌ای خود اقدام به سنگ‌اندازی نکنند.

وی در ادامه با بیان این که رژیم صهیونیستی تهدیدهای سید حسن نصرالله را جدی بگیرد گفت: این رژیم اگر دست از پا خطا کند سرتاسر سرزمین‌های اشغالی به خاکستر تبدیل می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات نماینده دولت سوئد در سازمان ملل در تهیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای علیه ایران به بهانه حقوق بشر گفت: معلوم نیست این اظهارات چه نسبتی با سفر نخست‌وزیر سوئد و هیئت بلندپایه همراه وی به تهران دارد.

وی افزود: چندی پیش هم موگرینی در گفت وگویی اعلام کرده بود برخی تحریم‌های اروپا علیه ایران شدیدتر از آمریکایی‌هاست. با این اوصاف معلوم نیست دیپلماسی خارجی ما چرا این‌قدر تمایل به گسترش روابط با غرب دارد.

وی به پروژه آشتی ملی که از سوی عده ای در کشور دنبال می‌شود اشاره کرد و گفت: حق مطلب را رهبر معظم انقلاب در مورد آشتی ملی در بیانات خود در جمع مردم آذربایجان شرقی اعلام فرمودند. کسانی که می‌خواهند در این مورد بیشتر بدانند به صحیفه امام خمینی، جلد 21، صفحه 286 نگاه کنند. امام (ره) در منشور روحانیت همین بحث آشتی ملی را مطرح فرمودند و پاسخ آن را عیناً همان‌طور که رهبری داده‌اند به‌طور قاطع مطرح فرمودند.

حبیبی تاکید کرد: امام (ره) فرمودند تا من هستم دست ایادی آمریکا و شوروی را قطع می‌کنم. تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرال‌ها بیفتد. تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم را از بین ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها