از شبکه سه سیما پخش می شود

فیلم های سینمایی آخر هفته

فیلم های تلویزیونی و سینمایی برج مراقبت ،تیغ و ترنج ، ماندلا در راه آزادی و آواز مردمان خوب پنجشنبه 21 و جمعه 22 بهمن روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند .
کد خبر: ۹۹۹۹۴۵
فیلم های سینمایی آخر هفته

به گزارش جام جم آنلاین ،‌فیلم های تلویزیونی و سینمایی برج مراقبت ،تیغ و ترنج ، ماندلا در راه آزادی و آواز مردمان خوب پنجشنبه 21 و جمعه 22 بهمن روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند .

* فیلم تلویزیونی برج مراقبت به کارگردانی کاظم معصومی پنجشنبه 21 بهمن ساعت 10:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه داستان آمده است: ناصری در برج مراقبت فرودگاه که حساس‌ترین مکان فرودگاه است و نقش اساسی در تأمین امنیت هواپیما و جان مسافران دارد، کار می کند. در همین حین همسر او دچار بیماری می‌شود و ناصری باید حساسیت‌های موجود در کارش و مشکلات ایجاد شده در زندگی شخصی خود را به صورت ایده آل مدیریت کند که در این حین مشکلاتی برای او به وجود می‌آید.

این تله فیلم محصول 1390 ایران است که در آن بازیگرانی چون محمد حاتمی، روناک یونسی، شهروز ابراهیمی، محمد ابهری، افسانه ناصری نقش‌آفرینی می‌کنند.

*فیلم تلویزیونی تیغ و ترنج به کار گردانی آرش سجادی حسینی است که پنجشنبه 21 بهمن ساعت15:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم بازیگرانی چون آزاده مهدیزاده ، حسین معلومی و رامتین خداپناهی حضور دارند .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : نسرین افضل دختر شجاع و جسوری است که در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل است. زمان سلطنت شاه و کشف حجاب است و در مدرسه خفقان شدیدی حاکم است. نسرین به همراه دوستانش در مدرسه فعالیت های انقلابی دارند و بارها تا مرز به دام افتادن به دست ساواک پیش میرود. پس از پیروزی انقلاب نسرین وارد گروه جهاد سازندگی می شود. او در آنجا با پیرزنی به نام بی بی که نابیناست و درانتظار بازگشت پسرش است مواجه می شود. بی بی زن بسیار سرسختی است و نسرین به سختی در پیله ی تنهایی او نفوذ می کند و....

این فیلم با ژانرانقلاب اسلامی ، تولید 1392 بسیج سازمان صدا و سیما به تهیه کنندگی فرحناز حسینی است .

*فیلم سینمایی ماندلا در راه آزادی Mandela: Long walk to Freedom به کارگردانی جاستین چادویک محصول 2013 آفریقای جنوبی است که جمعه 22 بهمن ساعت 1:00 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم بازیگرانی چون ادریس البا، نائومی هریس و تری فتوحضور دارند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : ماندلا در قبیله خوسا به دنیا آمده و رشد می کند. پس از سالهای کودکی او که دانش آموز خوبی است، رشته حقوق را در دانشگاه انتخاب کرده و وکیل می شود. او به همراه دوستانش والتر و کتی حزبی تشکیل می دهند تا برعلیه ظلم و ستم سفیدها مبارزه کنند. همسرش که از این شورش ها می ترسد به همراه پسرش، ماندلا را ترک می کند. ماندلا همچنان به شورش و اعتصاب علیه داشتن برگه عبور سیاهان ادامه می دهد. در همین اثنا با وینی مادیکی زلا آشنا می شود که او هم یک مبارز است. آنها باهم ازدواج می کنند اما

*فیلم سینمایی آواز مردمان خوب به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و با بازی مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی و محمد حاتمی جمعه 22 بهمن ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

این فیلم داستان جلال و خسرو است که هر دو زندانیان سیاسی هستند و به شدت شکنجه می شوند تا به فعالیت های سیاسی خود اعتراف کنند. جلال بسیار مقاوم است و در برابر شکنجه ها ایستادگی می کند. اما خسرو نمی تواند مقاومت کند و به ساواکیان قول همکاری می دهد. جلال مرید یکی از فعالان سیاسی است و تصمیم دارد راه او را دنبال کند. ساواکیان که از جلال ناامید شده اند تصمیم می گیرند او را آزاد کنند تا با زیر نظر گرفتن وی از فعالیتهای او مطلع شوند و....

این فیلم با ژانر سیاسی ، محصول 1390 سیما فیلم به تهیه کنندگی حسن عباسی است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها