اختتامیه جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی

تهران مظلوم‌ترین شهر در حوزه فرهنگ +عکس

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی»، دوشنبه 27دی، با حضور استادان، هنرمندان برتر و دکتر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی‌ هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۹۷۶۹
اختتامیه جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، این جشنواره با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال و با اعلام فراخوان در 8 رشته، عکاسی، رسانه های اجتماعی، فیلم و فیلمنامه نویسی، کارتون، نقاشی خط ، طراحی پوستر، اینفوگرافی و موشن‌ گرافی در مردادماه آغاز شد.

در بخش نقاشی خط که 28 مرداد 1395 به صورت کارگاهی همراه با نشست تخصصی استادان افجه ای و تن به دبیری غلامحسین الطافی برگزار شد، 20 هنرمند شرکت کردند و 28 اثر توسط این هنرمندان و استادان با موضوع های صبر، سلامتی، انصاف و رزق حلال خلق شد که از میان این آثار، سه اثر شایسته رتبه برتر شدند.

بخش پوستر نیز با حضور 20 هنرمند به دبیری نصیر بشیری، 25 آذر 1395 به صورت کارگاهی برگزار شد که 30 اثر در این کارگاه خلق شد و پس از ارزشیابی آثار براساس ایده یابی، انتخاب تکنیک اجرایی و دقت در ارائه فایل نهایی مناسب اکران، 15 اثر برگزیده شدند و به نمایشگاه جشنواره راه یافتند. از میان 15 اثر راه یافته در این نمایشگاه 5 اثر شایسته رتبه برتر و تقدیر شدند.

در بخش کارتون جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی نیز، پس از اعلام فراخوان، 209 اثر از 60 هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از ارزیابی و داوری آثار توسط استادان برجسته، سید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری، 26 اثر برگزیده شدند که از این تعداد سه اثر به عنوان رتبه برتر و سه اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش عکس نیز، 400 اثر از 60 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری 15 اثر برگزیده شدند که از این تعداد 3 اثر رتبه برتر را کسب کردند.

دبیری این بخش را امیرعلی چیت ساز، برعهده داشت.

در بخش اینفوگرافی هم از میان آثار ارسال شده، یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» به دبیری میترا خلیلی و با هدف، ارتقاء و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، به کارگیری ایده های نو و خلاقیت هنری در تبیین مفاهیم سبک زندگی، بسترسازی فرهنگی برای کشف و شکوفایی استعدادهای هنری، آشکار ساختن ظرفیت های هنری برای تببین و ترویج مناسب و اثرگذار سبک زندگی ایرانی اسلامی، تشویق و ترغیب هنرمندان برای تولید آثار هنری با موضوعات مورد نظر، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره، دوشنبه 27دی ساعت 14 با حضور استادان، هنرمندان برتر و دکتر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا برگزار می شود.

همچنین همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره در این فرهنگسرا برپا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها