برخورد شدید یک دستگاه وانت‌بار به تیر چراغ برق در بزرگراه شهید یاسینی منجر به مصدومیت راننده وانت‌بار و سقوط تیر چراغ برق شد.
کد خبر: ۹۸۸۳۷۱
سقوط چراغ برق بر اثر برخورد وانت‌بار +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، عصر روز گذشته تصادف یک دستگاه وانت‌بار با تیر چراغ برق در بزرگراه شهید یاسینی خروجی پارک جنگل سرخه‌حصار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 32 آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس ایستگاه 32 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه وانت‌بار در قسمت خروجی بزرگراه شهید یاسینی به سمت پارک جنگل سرخه‌حصار در حال حرکت بوده که به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج، به شدت با تیر چراغ حاشیه بزرگراه برخورد کرده و راننده آن مصدوم شده بود.

هادی منان ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع برق باطری خودرو و جلوگیری از نشت بنزین راننده را از خودرو خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

با حضور عوامل اداره برق در محل حادثه و قطع برق، از بروز حوادث احتمالی و برق گرفتگی جلوگیری شد و آتش‌نشانان پس از اطمینان از رفع هرگونه خطر محل حادثه را به پلیس راهور تحویل دادند و مأموریت پایان یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
باسلام:بنازم به قدرت پیكان.اگه الان پراید وپژو بود واویلابود.تصور كنید ام وی ام 110 بود الان تشتك كف خیابون بود.رفتم كه برای پیكانم اسفند دود كنم.عاشقتم پیكان.
hajiagha
Canada
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
تانك این جوری خسارت نمی زند یارو نعشه بوده تیر برق را دوتا دیده گفته داداش اژ وسطش با سرعت ردشو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها