خطر اعتیاد در خانواده ها در برنامه آب و آتش

مجله تصویری «آب و آتش» این هفته از عوامل خطر در خانواده و روش های نوین بازتوانی شناختی می گوید.
کد خبر: ۹۸۶۸۷۵
خطر اعتیاد در خانواده ها در برنامه آب و آتش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله تصویری آب و آتش با هدف بررسی عوارض مخرب مصرف مواد مخدر و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری و درمان اعتیاد، جمعه ها ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گفته تهیه کننده برنامه آب و آتش، در برنامه پیش روی «آب و آتش» قصد داریم تا عوامل خطر در خانواده و شکاف بین والدین را با حضور دکتر حسن رفیعی روانپزشک مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: در بخش دیگری از مجله تصویری «آب و آتش» با حضور دکتر رضا رستمی روانپزشک درباره روش های نوین در بازتوانی شناختی گفتگو می شود.

مریم فیروزی افزود: در بخش خط ملی مشاوره اعتیاد، سعید صفاتیان رییس کارگروه کاهش تقاضای مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام و پژوهشگر و درمانگر اعتیاد پاسخگوی پرسش های مخاطبان خواهد بود.

وی درباره بخش های مختلف این برنامه گفت: «آب و آتش» یک مجله تصویری است و شامل بخش های متنوعی همچون مصاحبه ویژه با کار‌شناسان و متخصصان، اخبار و گزارش‌های مردمی با موضوع خانواده و اعتیاد وپخش بخش‌هایی از فیلم‌های سینمایی مرتبط با موضوع برنامه می باشد.

تهیه کننده برنامه آب و آتش یادآور شد: این برنامه کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است و با همکاری و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر تهیه می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها