لغو دیدار تدارکاتی ایران با مراکش یکی از بدترین خبرهای ممکن برای کارلوس کی روش بود. تیم او حالا هیچ مسابقه دوستانه ای ندارد این در حالی است که امروز دیدار دوستانه افغانستان با مغولستان به تایید می رسد!
کد خبر: ۹۸۵۹۵۲
تحقیر فوتبال ایران / تیم های بدون رنکینگ دیدار دوستانه دارند، تیم نخست آسیا نه!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم های خارج از رنکینگ فیفا یکی پس از دیگری دیدار دوستانه برگزار می کنند. کنگو، دومینیکن، افغانستان و یا حتی جزایر سلیمان... اما ایران به عنوان تیم نخست آسیا هیچ دیدار دوستانه ای ندارد. دیدار اخیر این تیم مقابل مراکش هم لغو شده است.

دلیلش هم کارشکنی اماراتی هاست، اماراتی هایی که به هر دلیلی دوست ندارند شاهد تجمع ایرانی ها برای تماشای بازی دوستانه ایران و مراکش در شهر ابوظبی باشند. دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در حالی لغو شده که فقط چهار روز قبل از برگزاری این مسابقه لغو این دیدار به گوش کی روش رسیده است. جالب است بدانید همگروه های تیم ملی فوتبال ایران در راه انتخابی جام جهانی 2018 به راحتی بازی دوستانه می گذارند و بدون ترس از لغو ، بازی های دوستانه خود را انجام می دهند.

چین هفته آینده با پدیده بزرگ یورو 2016 یعنی تیم ملی فوتبال ایسلند بازی می کند.

تیم ملی فوتبال قطر که هنوز امیدهایش را برای صعود به جام جهانی 2018 حفظ کرده به مصاف تیم ملی فوتبال مولداوی می رود. ازبکستان هم با گرجستان مصاف می دهد.

شرایط فوتبال ایران به گونه ای پیش می رود که گویا همانند عراق و سوریه از میزبانی محروم است و نمی تواند بازی دوستانه باشد. اما فوتبال ایران در حال تحقیر شدن است... چرا؟ چون تیم هایی هم که در رنکینگ نیستند هم به ایمیل های درخواستی برای دیدار دوستانه هم پاسخ نمی دهند! از یک منبع موثق شنیدیم که کشور آفریقایی گامیبیا به درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه پاسخ منفی داده است!

گفته می شود پیش از این بولیوی که از تیم های خوب آمریکای جنوبی محسوب می شود به این درخواست پاسخ منفی داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
United States
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
عجب ! خوب خودمون تیم ملی را تحقیر می كنیم ! آخر جا قحطی بود كه در امارات اردو گذاشته اید ؟ تا اونها برای ما تصمیم بگیرند .!

نیازمندی ها