رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و پلاک مخدوشی در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۸۴۲
طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و پلاک مخدوش

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرتیپ محمدرضا مهماندار در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: برخورد با رانندگان متخلف هر روز در دستور کار پلیس قرار دارد اما در مقاطعی که شرایط اضطرار و آلودگی هوا پیش می آید این طرح با شدت بیشتری در اولویت پلیس راهور تهران بزرگ قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح از نیروهای کمکی نیز استفاده کرده ایم گفت: پلیس در مبادی ورودی طرح زوج و فرد که به عنوان محدوده طرح ترافیک محسوب می شود، حضور فعال دارد و با متخلفانی که فاقد معاینه فنی و دارای خودروی دودزا هستند و یا اقدام به مخدوش کردن پلاک می کنند، به شدت برخورد می کند.

مهماندار از اعمال قانون و اعزام بیش از 500 هزار خودروی فاقد معاینه فنی در 9 ماه امسال خبر داد و افزود: بیش از 22 هزار خودروی دودزا نیز در این مدت اعمال قانون شده اند و به رفع اشکال آن اقدام شده است.

سردار مهماندار همچنین از توقیف و برخورد با بیش از 1500 خودروی پلاک مخدوشی در 9 ماه امسال خبر داد و گفت: از آنجا که مخدوش کردن پلاک علاوه بر تخلف، جرم است افرادی که مرتکب این خلاف و جرم شده اند به مراجع قضایی معرفی می شوند و مجازات 6 ماه تا 1 سال زندان علاوه بر اعمال قانون و توقیف خودرو در انتظار آنان است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از بیش از 1000 دستگاه خودروی دودزای توقیف شده در 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: این خودروها به پارکینگ منتقل شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرش
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۱
۰
همش برای گرونی خودرو كه طرف نمیتونه ماشینشو عوض كنه

نیازمندی ها