معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خبر داد:

تولید ۱۰۰ سریال دفاع مقدسی در دستور کار رسانه ملی

دارابی: مراکز برگزیده در اولویت ساماندهی منابع انسانی هستند

معاون امور استان های رسانه ملی در نشستی با اعضای شورای سیاستگذاری و داوران نوزدهمین جشنواره تولیدات استان ها از اعطای امتیازات ویژه به مراکز برگزیده در این جشنواره خبر د اد.
کد خبر: ۹۸۴۸۱۴
دارابی: مراکز برگزیده در اولویت ساماندهی منابع انسانی هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر دارابی در این نشست با اعلام اینکه در این دوره از جشنواره مراکز کمتر برخوردار صداوسیما در استان‌ها ، درخشیده و جوایز بیشتری دریافت کرده اند گفت: با توجه به تلاش مراکزی چون چهارمحال و بختیاری در برنامه سازی که در بیشتر بخش های جشنواره منتخب شده اند و درخشش مراکز کمتر برخوردار، بنا بر آن شد این مراکز در تخصیص امکانت و اعتبارات و همچنین ساماندهی نیروی انسانی در اولویت قرار گیرند.

وی با اشاره به آخرین دیدار مدیران ارشد رسانه ملی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکید ایشان بر بهره‌مندی از استعداد های جوان در استان ها گفت: در مراکز استانی صداوسیما باید ضمن بهره مندی از تجربه پیشکسوتان از توانمندی و استعداد نیروهای جوان بهره برد لذا دانش آموختگان دانشگاه صداوسیما با توجه به اقبال شهرستان ها به آن و اموزش‌های مرتبطی که در این زمینه می بینند، بهترین گزینه برای جایگزینی نیروها و بکار گیری این استعداها هستند. دارابی همچنین از تأکید رهبر معظم انقلاب بر تدوین برنامه 5ساله و برنامه‌ریزی هایی با زمانبندی مشخص که قابل ارزیابی باشند سخن گفت و با اعلام اینکه معاونت استان ها برای تحقق این امر 120 اقدام را در زمینه زیرساخت ها و محتوا طراحی و تدوین کرده است از اعضای شورا خواست تا این معاونت را در تدوین این برنامه یاری و دیدگا هایشان را در این زمینه ارائه دهند.

معاون امور استان ها همچنین از آغاز فعالیت دبیرخانه بیستمین جشنواره تولیدات استان ها خبرداد و گفت: دیدگاه های اعضای شورای سیاستگذاری برای تدوین دستورالعمل‌ها، اولویت‌ها وسیاست ها درنظر گرفته خواهد شد. وی با ابراز تأسف از وقفه ای که در کار اداره کل آموزش و پژوهش معاونت در سالهای اخیر افتاده گفت: امر آموزش امری زیربنایی است لذا با لطف و نگاه ویژه رئیس سازمان ساختار معاونت استان ها ارتقا خواهدیافت و به تبع ان اموزش و پژوهش نیز در این معاونت ساماندهی خواهد شد. دارابی سپس از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تولیدات استان ها خواست تا در آموزش نیروهای مراکز استانی مشارکت کنند و این معاونت را برای آموزش برنامه سازان و برگزاری کارگاه های آموزشی در این مراکز یاری دهند.

اعضای شورای سیاستگذاری نیز در این جلسه دیدگاه هایشان رادرخصوص برگزاری این دوره از جشنواره بیان کردند.از دیدگاه آنان، آموزش و برگزاری کارگاه های اموزشی مهمترین راهبردی بود که رسانه ملی باید برای بروزتوانمندی های نیروهای مستعد مراکز استانها در پیش گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها