چارلی شین در توییترش آرزو کرد نفر بعدی که خبر مرگش منتشر می‌شود دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا باشد.
کد خبر: ۹۸۴۶۹۷
آرزوی بازیگر سرشناس؛ ترامپ نفر بعدی باشد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر جای کتمان ندارد که سال ۲۰۱۶ سال مرگ‌های متعدد در میان چهره‌های مشهور بود. درگذشت دیوید بویی، جرج مایکل، و کری فیشر تنها شماری از مرگ‌های این سال هستند، اما به نظر می‌رسد که حداقل چارلی شین منتظر است تا یک مرگ دیگر در زمان اندکی که تا پایان ۲۰۱۶ باقی مانده رخ دهد.

چارلی شین دونالد ترامپ را در راس فهرست خود قرار داده است. این بازیگر ۵۱ ساله که بازیگر سریال «دو نفر و نصفی» بوده در توییتر خود از خدا خواست تا مرگ رییس جمهور منتخب آمریکا یعنی دونالد ترامپ همین سال اتفاق بیفتد.

وی نوشت: خدای عزیز؛

ترامپ بعدی باشد، لطفا

ترامپ بعدی باشد، لطفا

ترامپ بعدی باشد، لطفا

ترامپ بعدی باشد، لطفا

ترامپ بعدی باشد، لطفا

او اندکی پس از انتشار خبر درگذشت دبی رینولدز این درخواست را در توییترش منتشر کرد.

در عین حال هووی کورتس مجری «فاکس نیوز» این بازیگر را سرزنش کرد، اما نه برای این که آرزوی مرگ یک چهره شاخص را کرده بلکه به خاطر نفس این عمل. وی گفت: چارلی شین پس از درگذشت کری فیشر و دبی رینولدز در توییتی از خدا خواسته است تا نفر بعدی ترامپ باشد. وی افزود: او مریض است باید درمان شود. چطور باید به جایی برسیم که برایمان قابل قبول باشد کسی برای تفاوت سیاسی بمیرد؟ آیا می‌تواند رفتار چارلی شین قابل تایید باشد؟

و البته این یکی از واکنش‌های مودبانه به توییت شین بود.

با اعتراض به رفتار شین، منتقدان او گفته‌اند اصلا این درخواست از نظر نجابت جای سوال دارد. درست است که میلیون‌ها آمریکایی کلا از انتخاب ترامپ ناراحت هستند، اما آیا واقعا به معنی این است که باید درخواست مرگ یک نفر را کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها