مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: دعوای 2 برادر بر سر یک ملک مشترک به عنوان ارث پدری منجر به کشته شدن برادر بزرگتر توسط برادر کوچک تر شد.
کد خبر: ۹۸۴۴۳۹
دعوای دو برادر بر سر ارث منجر به قتل شد

به گزارش جام جم آنلاین، خلیل همایی راد عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 برادر حوالی ساعت 14 امروز در بخش نگین کویر شهرستان فهرج بر سر مالکیت نخلستانی که از پدرشان برای آنها به ارث رسیده بود مشاجره می کنند.

وی اظهار کرد: برادر کوچک تر با 25 سال سن با سلاح کلانش به طرف برادر بزرگتر خود که جوانی 32 ساله است، تیراندازی می کند که منجر قتل وی می شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: این 2 برادر از 2 مادر بودند.

دوم دی سال جاری نیز جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج به دلیل اختلافات خانوادگی که از یک سال و نیم قبل با خانواده همسر خود داشت، اقدام به تیراندازی در منزل پدر همسرش کرد.

وی در نهایت 10 نفر از اهالی خانواده همسر و همسایگان آنها را که در منزل این خانواده حضور داشتند به گلوله بست و به قتل رساند. همچنین چهار نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

این حوادث در شرایطی روی داد که شهرستان فهرج یکی از امن‌ترین مناطق استان کرمان محسوب می‌شد و در سه سال اخیر قتل عادی هم در آن رخ نداده بود.

مرکز شهرستان فهرج در 260 کیلومتری شرق کرمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
فهرج شده تگزاس
بیا بریم كانزاس( كرمون)
ناصر ر
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
فهرج هم شده تگزاس هر كسی دعوا میكنه كلاشینكف استفاده میكنه نیروی انتظامی باید با جدیت اقدام كنه این سلاح‌ها رو از تو مردم جمع كنه ومجازات سنگینی برای حمل ونگهداری اسلحه وضع كنند.

نیازمندی ها