بیانیه بزرگداشت هفتمین سالروز یوم ­الله 9 دی منتشر شد

استقامت، انسجام و وحدت در سایه ولایت فقیه

لاریجانی در صحن علنی مجلس:

هوشیاری سیاسی سرمایه ملت ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از قیام ملت ایران در ۹ دی ماه گفت: هوشیاری سیاسی سرمایه ملت ایران است.
کد خبر: ۹۸۳۸۰۶
هوشیاری سیاسی سرمایه ملت ایران است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه به مناسبت یوم‌الله ۹ دی گفت: قیام ملت در ۹ دی ماه را قدر می‌دانیم. در کشاکش سیاسی داخل و فتنه‌گری‌های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات شنیع و سخیف در عاشورای آن سال ملت ایران با حضور یکپارچه و تعیین‌کننده خود در صحنه تیغ بر ناراستی‌ها و ظلم بر انقلاب کشیدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران اراده خویش را مجدداً بر صراط اصیل انقلاب حاکم نمود و با رهنمودهای پیشوای معزز انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص نمود.

وی اظهار داشت: در آن موقعیت حساس که آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی‌صورت و بی‌سیرت با حیله‌گری به دنبال آشفته‌سازی و اغواگری‌ حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکری نارس و منافقانه حتی اقدامات زشتی که در روز عاشورای آن سال رخ داد را مجدداً پایه ماجراجویی جدید قرار دادند، ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی با نشان دادن اراده قوی خود، صحنه را خود به دست گرفت.

لاریجانی تأکید کرد: این هوشیاری سیاسی و دینی، بزرگترین سرمایه ملت ایران بوده و هست که هیچ چیز عِدل آن نمی‌توان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدردانی از این همت عالی ملت نستوه، راست‌اندیشی در دین و مسیر روحانیت و صداقت در پیمودن راه امام (ره) و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و خدمت خالصانه به خلق است تا با وفاق ملی، دژ انقلاب را در مقابل بیگانگان مستحکم نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها