اولین تصویر از عامل قتل هولناک خانوادگی در کرمان را منتشر شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۵۱
این مرد قاتل بی رحم کرمان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، دوم دی ماه سال جاری رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه چهار نفر مجروح و در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه هولناک بیان کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده باجدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

داوریان در ادامه افزود: انگیزه وعلت اصلی این جنایت (Crime) اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است .

وی تصریح کرد: قاتل (ش . ن )جوانی 26ساله و دارای سابقه کیفری است و از یکسال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

وی اعلام کرد: قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.

این مقام قضائی ادامه داد:قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها افزایش یافته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر ازجمله پدر،مادر،تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد 4 نفر جهت درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۷
ناصر راد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
این اشغال كه اسم انسان رو خدشه دار كرده وحتی حیوانات وحشی از او خیلی بهتر هستند. هر چه زودتر اعدام شود تا از این موجودات كمتر روی كره زمین باشد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
جام جم عزیز لطفا به نگارش خبرهاتون دقت بیشتری كنید تماما غلط املایی دارد.مخصوصا خبرهای دیروزتون. مثلا: اولین تصویر از عامل قتل هولناك خانوادگی در كرمان را منتشر شد.
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
باسلام:ماهم تگزاسهاوشیكاگوها ودالاسهایی داریم كه دراین زمینه منحصر بفرد هستند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
خواهشاً به سرعت اعدامش نكنید. عین حرفی كه خودش به زن بدبختش زد، زنده نگهش دارید و تو بدترین شرایط نگهش دارید كه تا آخر زجر بكشه. اعدام كمه براش. توی جزئیات این قضیه خوندم كه بچه ای كه توی اون خونه از ترس صدای تیراندازی قایم شده بود رو پیدا كرد و یه تیر توی چشمش خالی كرد. لعنت بر تو. نفرین بر تو. شرم بر تو.
فیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
درود
چرا نظراتی را كمی مفهومی و عمقی است وریشه ی مسایل را بیان می كند نمایش نمی دهید ولی نظرات سطحی نگر را نمایش می دهید؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
۰
۰
خداییش اعدام نكنید تو زندان موندن خیلی بهتره اعدام یك لحظه هست وبرای این جنایت كافی نیست
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
برای جنگ باداعش لازمش داریم این افرادشجاع روبفرستین خط مبارزه باوهابیون وداعش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها