فهرست خرید زمستانی پرسپولیس / برانکو این 4 بازیکن را می خواهد

برانکو ایوانکوویچ در نهایت تصمیم خود را برای تنظیم فهرست خریدهای زمستانی گرفت.
کد خبر: ۹۸۳۴۷۱
فهرست خرید زمستانی پرسپولیس / برانکو این 4 بازیکن را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو برای مهلت نقل و انتقالات زمستانی دست روی چهار بازیکنی گذاشته که جدایی شان از تیم های تحت هدایت خیلی سخت به نظر می آید با این حال سرمربی کروات سرخ ها ناامید نیست. سروش رفیعی بازیکن کنونی تراکتورسازی در سرلیست سرمربی کروات پرسپولیس قرار دارد و دستور جذب این بازیکن که اکنون با پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی، بازیکن آزاد محسوب می شود، اعلام شده است. گفته می شود این بازیکن از لیگ یونان هم پیشنهاد دارد.

نفر دوم شایان مصلح است، مدافع چپ 23 ساله سپیدرود رشت اکنون با ارائه بازی‌های جالب توجه در ترکیب این تیم مورد توجه پرسپولیس نیز قرار گرفته است. این مدافع چپ تکنیکی سابقه بازی در استقلال را دارد.

شجاع خلیل زاده که در این سال‌ها مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، اکنون بار دیگر به پیراهن سرخ این تیم نزدیک شده. او که با پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش در تراکتورسازی در حالی به اصفهان بازگشت که چند بازی بیشتر از یک نیم فصل با سپاهان قرارداد داشت . پیوستن او به پرسپولیس به این سادگی ها نخواهد بود.

ایگور پراهیچ هم دیگر بازیکن مورد نظر برانکو است. برانکو در لیست خود برای دفاع میانی ایگور پراهیچ را به باشگاه معرفی کرده است که در فصل گذشته با حضور در پدیده مشهد به فوتبال ایران معرفی شد و این فصل را در نفت تهران به بازی پرداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها