رولز رویس از سال ۱۹۹۸ زیر نظر بی‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترین مدل‌های شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ریس هستند که مشتریان خاص خود را دارند؛ حدود ۴۰۶۳ دستگاه خودرو رولز رویس توانست در سال ۲۰۱۴ به فروش برساند که یکی از رکوردهای فروش در ۱۰ سال گذشته برای این کارخانه خودروسازی لوکس هست.
کد خبر: ۹۸۱۹۹۱
۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس

به گزارش جام جم آنلاین از چرخان ، در این مطلب ۵ دلیل خاص بودن خودروهای رولز رویس را در بازار جهانی با هم مرور می‌کنیم.

۱) بهترین خودروی افراد مشهور: هنگامی‌ که به ستاره‌های هالیودی نگاه می‌کنیم ممکن است رنج‌رور اولین گزینه‌ای باشد که به ذهنمان خطور می‌کند با این وجود برای افراد خیلی پولدار دنیا رولز رویس اولین حدس ما خواهد بود؛ برای مثال خانواده کارداشیان را باید سفیر این برند بدانیم. بسیاری از افراد هنگامی که یک زندگی لوکس در ذهنشان مجسم می‌کند رولز رویس را هم جز متعلقات آن قرار می‌دهند. در کنار آن طراحان لباس‌های گوچی و آرمانی سعی می‌کنند این خودروها را در کارهایشان قرار دهند.

۲) یکی از بهترین خودروهای خوش یمن: هنگامی که افراد لباس‌های خود را می‌خرند، به طور قطع بعضی از قیمت‌های لباس بر اساس اسم برند ممکن است ده برابر دیگر برندهای دیگر باشد و گاهی اوقات ما افراد را بر اساس مارک‌های لباس‌هایشان ارزیابی می‌کنیم و احتمال خوش‌شانس بودن را بالا می‌برد، همین اتفاق برای خودرویتان هم صدق می‌کند؛ در نتیجه با داشتن خودروی رولز رویس خوش یمنی ممکن است به سراغ شما بیاید.

۳) ساخته شده از مرغوب‌ترین مواد موجود: یکی از دلایلی که مالکان خودرو را ناراضی می‌کند پرداخت پول زیاد برای خرید ماشین و دیدن مواد تقلبی به کار رفته در آن است چیزی که هیچ وقت آن را در محصولات این برند نخواهید دید. در یک خودروی رولز رویس همه چیزی که شما لمس کنید اصل هست، اگر داشبورد خودرو جنس چوبی دارد قطعا درختی بریده شده و از چوب آن برای درست کردن داشبورد رولز رویس استفاده شده‌است. رولز رویس حتی مشهور به استفاده از طلا و کریستال در بعضی از خودروهایش برای مشتریان خاص هست؛ حتی صندلی‌های چرم رولز رویس از گاوهای نر وحشی استفاده شده و این کارخانه از پوست گاوهای ماده استفاده نمی‌کند زیرا پوست گاوهای ماده در دوران حاملگی کشیده می‌شوند در نتیجه داخل کابین خودروهای این برند متفاوت از دیگر خودروها است.

۴) تجربه‌های محدود رانندگی: خیلی سخت است بخواهید راجع به یک خودرو درست توضیح دهید بدون اینکه پشت فرمان قرار بگیرید، این کارخانه حتی به ریزترین تجربیات تمام سرنشینان در طی یک سفر توجه کرده و بطوریکه سرنشینان آنقدر راحت هستند که فکر نمی‌کنند در ماشین هستند. خودروهای مدرن رولز رویس قدرت بسیار زیادی دارند اما احتیاجی به بالا بردن آنی سرعت نیست با رانندگی راحت می‌توانید سرعت خود را به حداکثر ممکن برسانید بدون اینکه سختی متوجه خودرو و سرنشینان شود.

۵) جزئیات ریز: امروزه بسیاری از خودروسازان برای نشان دادن کیفیت بالای محصولاتشان خودروها را سرشار از تکنولوژی‌های به روز دنیا می‌کنند، در حالیکه اگر به داشبورد یک خودروی رولز رویس نگاه کنید بسیار ساده است در واقع تمام تکنولوژی‌ها در پشت داشبورد چوبی قرار گرفته و این نشان از خودروی کلاسیک ادغام شده با تکنولوژی مدرن است. برای رانندگی یک رولز رویس احتیاجی به یادگیری اینکه چطور آن را برانیم نیست تنها کافی است پشت فرمان قرار بگیریم و این خودرو لوکس را برانیم. آیا شما با دلایل گفته شده برای خاص بودن این برند موافق هستید؟ آیا نظری دارید چرا این برند متفاوت از سایر برندهای دیگر خودروسازی است؟ نظراتتان را با ما در زیر این مطلب در میان بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۵
مشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
هم خاصه هم ماست !!
میثم
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
یكیش رو برام بفرستید تا نظر درست رو خدمتتون عرض كنم
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
ماشین قشنگیه و واقعا تمامی گفته ها در مورد این ماشین درسته توی درب عقب این ماشین چتر قرار داده شده كه اگر هوا بارونی بود شخص استفاده كننده به راحتی از اون چتر استفاده كنه
توی این ماشین در این حد به رفاه سرنشیناش توجه شده ولی خوب قیمت ها نجومی و بالایی هم داره .به شخصه یه ادم 24 ساله بعید میدونم با داشتن پول همچین ماشینی همچین چیزی بخره ... خوب ولی برای آدم جا افتاده تر ماشین مناسبی هست البته در صورت داشتن پولش
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
خاص بودن آن بخاطر صداقت سارندگان آن است محصولات انگلیسی همه از بهترین مواد اولیه درست میشوند و البته گرانقیمت هم هست بعد آمریكا و سپس آلمان محصولات عالی تولید میكنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۱
۱
خیلی بی ریخته آدم یاد پیرمرد كارخانه دار می افته با اون فرمون مسخرش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها