سیروس مقدم بهمن ماه کلید می زند

شروع «پایتخت 5» از ترکیه

با قطعی شدن تولید فصل پنجم مجموعه محبوب و پرطرفدار «پایتخت» که موسسه اوج هم حامی تولید آن خواهد بود، حبیب الله ولی نژاد، مدیر گروه فیلم و سریال این موسسه از فیلمبرداری بخشی از فصل تازه سریال پایتخت در کشورهای بحرانی منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۹۳۰
شروع «پایتخت 5» از ترکیه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سینما، در حالی که گمانه زنی هایی درباره این کشورها مطرح شده است اما بر اساس شنیده ها داستان فصل پنجم پایتخت از کشور ترکیه آغاز می شود و بخشی از این سریال در این کشور فیلمبرداری خواهد شد.

«پایتخت 1 و 2 و 3» در نوروز 90 ، 92 و 93 از شبکه یک سیما پخش شد و پایتخت 4 نیز در رمضان 1394 پخش شد. در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، مهران احمدی،‌ نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، هدایت هاشمی و محمدرضا علیمردانی و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
۰
۰
خیلی خوبه
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
۰
۰
ممنون
منوچهر
Saudi Arabia
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
خدا كنه این دفه دیگه كاری به كار ما مازندرانی ها نداشته باشند و ما اسباب خنده دیگران نباشیم تا حالا هرچی تمسخر و شوخی های زشت با ما مازنی ها كردند دیگه بسه شما رو به خدا دیگه بسه اعتراضات ما كه بجائی نمی رسه شاید التماس ها ی جواب بده و آقایان پایتخت نشین دست از سرما بردارند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها