سیدجلال در گفت‌وگو با جام‌جم ورزشی:

آمادگی شکست هر تیمی را داریم

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. این دیدار در اصفهان برگزار می‌شود و سه امتیاز آن برای قرمزها بسیار حیاتی است. سیدجلال حسینی، مدافع با تجربه پرسپولیس در این باره به جام‌جم ورزشی می‌گوید: پرسپولیس معمولا در اصفهان خوب بازی می‌کند و امیدواریم این بار هم موفق باشیم و بتوانیم دست پر از اصفهان به تهران برگردیم. موفق شدیم امسال سپاهان را در این شهر ببریم و ان‌شاءالله ذوب‌آهن را هم شکست می‌دهیم.
کد خبر: ۹۷۸۵۹۶

او در پاسخ این سوال که بازی با ذوب‌آهن چقدر دشوار است، جواب می‌دهد: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. همه تیم‌ها مشکل‌ساز هستند.

دیدید که هفته گذشته، پدیده چقدر خوب مقابل ما بازی کرد و نزدیک بود دو امتیاز در این مسابقه از دست بدهیم. به خاطر همین بازی ساده‌ای وجود ندارد.

سیدجلال معتقد است، باید هر طور شده ذوب‌آهن را ببرند و این هم به‌خاطر نتیجه‌ای است که تراکتور در اصفهان مقابل این تیم گرفته است: تراکتور توانست ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهد و سه امتیاز به دست بیاورد. ما هم باید در اصفهان هرطور شده، برنده باشیم وگرنه ممکن است در ادامه از تراکتور عقب بیفتیم. حسینی ادامه می‌دهد: از همان بازی تراکتور به بعد دیگر ذوب‌آهن در خانه‌اش نباخته است. آنها سه دیدار خانگی‌شان را در این مدت برده‌اند و شکست داد نشان قطعا کار ساده‌ای نیست ولی این پرسپولیس، امسال آمادگی شکست هر تیمی را دارد. فوتبال هم که قابل پیش‌بینی نیست.

حسینی به تحول ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر اشاره می‌کند و می‌گوید: این تیم در چهار بازی قبلی خود، 12 امتیاز گرفته و این نشان می‌دهد که بسیار قدرتمندتر شده است. خط حمله ذوب‌آهن بسیار خطرناک است ولی ما هم امسال فقط چهار گل خورده‌ایم. او در پاسخ این سوال که نظرت درباره تقابل بهترین خط حمله لیگ و بهترین دفاع لیگ چیست، جواب می‌دهد: درست می‌گویید. ذوب‌آهن تا این جا بیشترین گل را در لیگ برتر زده و ما هم کمترین گل را در طول فصل خورده‌ایم اما این چیزها زیاد مهم نیست. باید ببینیم در شرایط بازی چه پیش می‌آید. حالا مهم نیست ما بهترین خط دفاعیم و آنها بهترین خط حمله.

سیدجلال درباره گلزنی دوباره مهدی طارمی هم‌چنین نظر می‌دهد: مهدی سال گذشته بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ برتر شد. او توانایی زیادی دارد. هر بازیکنی ممکن است یک دوره افت کند. خدا را شکر که با گلزنی در بازی پدیده، او توانست این دوره را پشت سر بگذارد.

حسینی در پاسخ این سوال که آیا با جدایی انصاری از پرسپولیس موافق هستی یا نه، می‌گوید: این مساله به من مربوط نمی‌شود و باشگاه و خود محمد در این باره تصمیم‌گیرنده هستند. انصاری بازیکن خوبی است و همیشه خوب بازی می‌کند.

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و انتظاری که هواداران می‌کشند

آخرین طلسم هم می‌شکند؟

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد، پدیده را شکست بدهد تا یک طلسم دیگر هم با برانکو شکسته شود.در سال‌های اخیر، سرخ‌پوشان موفق به شکست دادن این تیم مشهدی نشده بودند. نکته جالب اما این جاست که در لیگ برتر و از زمانی که برانکو روی نیمکت آنها نشسته، تمام تیم‌های لیگ برتری را شکست داده است، بجز ذوب‌آهن! سرخ‌پوشان این هفته در اصفهان مهمان این تیم هستند؛ تیمی که پس از رفتن یحیی گل‌محمدی، روزهای خوبی را سپری کرده است، در پنج بازی اخیر خودش چهار پیروزی به‌دست آورده که آماری خیره‌کننده است. خیلی‌ها بر این باورند که روز جمعه برانکو می‌تواند این طلسم را بشکند و علاوه بر پیروزی سه امتیازی، همچنان در صدر قرار بگیرد. البته اصلا نباید از ذوب‌آهن که در خانه‌اش بازی می‌کند و شرایط ایده‌آلی دارد، غافل شد؛ تیمی که رفته رفته به یکی از مدعیان تبدیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها