عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار:

جوانان از گفتن شغل پدری خجالت نکشند!

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر اینکه از دشمن هیچ خوف و هراسی نداریم، گفت: صادقانه می‎گویم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان قدرت دفاعی و نظامی بعد از دوران دفاع مقدس مهیا کرده است که هیچ دشمنی در آسمان و زمین قادر به مقابله با این ملت نیست.
کد خبر: ۹۷۳۵۹۹
وجود مشکلاتی مانند بیکاری، فقر و فساد تأسف‎ برانگیز است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، سردار رمضان شریف بعد از ظهر امروز در یادواره 47 شهید روستای قرن‎آباد و شاهکوه علیا که در راستای برگزاری نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز به جرأت می‎گوییم که در صنایع نظامی، دفاعی و ... به مرحله غیرقابل مقایسه‎ای با دوران گذشته رسیده‌ایم، برای ما تأسف‎برانگیز است که برخی مشکلات مانند بیکاری، عدم فرصت ازدواج جوانان، فقر، تبعیض و فساد در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید با لباس سبزی که بر تن داریم همانطور که دشمن را در هشت سال دفاع مقدس زبون ساختیم، برای اجرای عدالت، رفع بیکاری، فقر و مبارزه با معضلات اجتماعی به میدان بیاییم، پرداختن به این موارد جزو مأموریت‎های ذاتی سپاه است.

وی با تأکید بر اینکه در 99 درصد وصیت‎نامه‎های شهدا سه توصیه و مطالبه تکراری وجود دارد، تشریح کرد: پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ قرآن، پیامبر اعظم(ص) و اهل‎بیت(ع) در وصایای شهدا مورد تأکید قرار گرفته است؛ نگاه شهدا بسیار دقیق، درازمدت و راهبردی است و امروز 90 درصد تلاش دشمن برای تضعیف همین موضوع است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف پایه‎های مطالبات شهدا دست از توطئه و نیرنگ برنمی‎دارد، یادآور شد: اطاعت از ولایت جزو مطالبه مهم شهدا بوده است و در همه وصیت‎نامه شهدا آمده که امام و ولایت‎فقیه را تنها نگذارید و بدون قید و شرط و بدون شک و شبهه از ولایت اطاعت کنید، چراکه مجد و عظمت اسلام در پیروی از امام امت است.

سردار شریف تأکید کرد: جریان‎های وهابیت و تکفیری به نام اسلام، پیامبر رحمت و قرآن جنایت‎های وحشتناکی علیه مسلمان و غیرمسلمان انجام می‎دهند و چهره خشن و غیرقابل تصوری از اسلام به جهان ارائه کرده‌اند و مرتکب خیانت بزرگی به امت اسلامی شده‌اند، امروز ثابت شده که موتور محرکه و مبانی فکری این جماعت، صهیونیست‎ها هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رفتار خشن آمریکا در عراق، سوریه و جنایت‎های هولناک آنان تصریح کرد: آنچه بعد از پنج سال در صحنه سوریه، لبنان و عراق به نفع جریان مقاومت رقم خورد، محصول رفتار دینی مطابق آموزه‎های اسلامی بوده است، نه اینکه ما ساز و برگ نظامی برتری داریم یا پول و تجهیزات پیشرفته داریم؛ آنچه که ما را در صحنه نبرد با دشمن موفق جلوه داده؛ آن فرهنگ دینی حاکم بر رفتار و عملکرد ما است.

سردار شریف این سؤالات را نیز مطرح کرد که آیا دیگر وقت آن نرسیده که نزد گفتمان انقلاب اسلامی زانو بزنند، از ملت رشید اسلام عذرخواهی کرده و به رفتار خصمانه خودشان پایان بدهند؟ آیا 37 سال رأفت و مهربانی مردم نسبت به خائنین که در همه صحنه‎ها، علیه انقلاب اسلامی همگام با آمریکا و صهیونیست‎ها بوده و هستند کافی نیست؟

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر حفظ حرمت و صیانت از وحدت و انسجام ملی تصریح کرد: ما موظف به حفظ حرمت و شاخص‎هایی که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند، هستیم، اما صبر ملت ما و رفتار برخی خائنین حد و اندازه‎ای دارد، کار به جایی نرسد که این صبر لبریز شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر اینکه از دشمن هیچ خوف و هراسی نداریم، گفت: صادقانه می‎گویم نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان قدرت دفاعی و نظامی بعد از دوران دفاع مقدس مهیا کرده است که هیچ دشمنی در آسمان و زمین قادر به مقابله با این ملت نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مهرداد
-
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
یكی از معضلاتی كه هر جوونی قبل ازدواج داره مشكل سربازیه
جلال
-
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
تمام بدبختی كشور ما از مسئول فاسد و دروغ سرچشمه میگیرد . و متاسفانه هیچ عزمی برای ریشه كنی مشكلات نیست و فقط همه درحال حرف زدن میباشند . ایا من كارگر میتوانم اختلاس كنم . شما اگر كار بانكها را نظارت كنید و جلوی فساد بانكها را بگیرید مطئمن باشید سطح فقر و بیكاری كاهش میابد
خدا كند بجای حرف زدن عمل كنید
q
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
در اولین كار باید دوحزب مشهور كه این روزها سر زبان هاست منحل بشه یا كاری صورت بگیره تا این دعوا ها و جبهه گیری ها خاتمه پیدا كنه كه انقدر آب توی آسیاب دشمن نریزن. بعد در مورد فساد و ... به سراغ همه شون رفت تا عدالت اجرا بشه ، فساد های اقتصادی ، رشوه و ... در عمق دستگاه های دولتی كم و بیش نفوذ كرده .مسئله ربا بانك های ایران كه دیگه كمر تولید كننده و مردم و همه رو خم كرده و باید كاری صورت بگیره و از همه بدتر در زمینه فرهنگی و اجتماعی كه واقعا لغتی برای بیان وضع اسفناك اونها پیدا نمیكنم.
مخترع بیكار سی و شش ساله مجرد زیر خط فقر
-
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
چه با حال مسئولین میدونن و كاری نمیكنن؟؟؟
زور این فنر جمع شده و فشار وارده به ملت دیگه با حرف های
اینجوری تخلیه نمیشه
عمل كن سردار عمل عمل عمل
جوونیمون رفت
جلو قاچاقو بگیر
جلو رشوه رو بگیر
جلو بانك هارو بگیر
جلو بیمه رو بگیر
جلو اختلاس و بگیر
جلو رانت رو بگیر
جلو پزشكارو بگیر زیر میزی رو..
شغل استخدام ..
مردیم بخدا سردارررر 
من به سردار توهین نكردما
جام جم چاپ كن
فقیر
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
شكر خدا صاحب منصبی پیدا شد و اذعان نمود كه فقر و فلاكت و بیكاری و... چه بلایی بر سر ملت همیشه در صحنه و بیداركشور آورده است
نوذر
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
فقط خود سپاه میتونه فساد ( مخصوصا مالی و اختلاس) رو از جامعه ریشه كن كنه. اول از داخل و بعد در بیرون.....به تولید كنندگان واقعی هم میدان داده شود مشكل فقر و بیكاری هم حل میشود.

نیازمندی ها