مناسب نبودن محل نصب لوله بخاری و آبگرمکن دیواری خانه، به مرگ مادر و دختری در تهران منجر شد.
کد خبر: ۹۷۲۳۶۷
مرگ تلخ مادر و دختر بر اثر گازگرفتگی

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 53 دقیقه پنجشنبه ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد در تماس با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان گازگرفتگی منجر به مرگ مادر و دختری در یکی از محله‌های نازی‌آباد قرار دادند.

در پی این تماس، بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره آگاهی و بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر و با اجساد زنی 42 ساله و دختر 16 ساله او مواجه شدند.

کارشناسان آتش‌نشانی نیز با بررسی خانه نظر دادند که محل نصب لوله بخاری و آبگرمکن دیواری ایمنی لازم را نداشته و به همین دلیل گاز نشت کرد ه و باعث مسمومیت و مرگ این مادر و دختر - که به حمام خانه رفته بودند - شده است.

در ادامه ماموران به تحقیق از پدر بزرگ خانواده پرداختند که وی به بازپرس مدیرروستا گفت: دخترم بیمار و زمین‌گیر شده بود و بدرستی نمی‌توانست کارهایش را انجام دهد و دخترش به کارهای او رسیدگی می‌کرد. ما هم تا آنجا که می‌توانستیم به دخترمان کمک می‌کردیم. امشب هرچه با تلفن همراه دخترم و خانه‌شان تماس گرفتم، کسی پاسخگو نبود و سابقه نداشت آنها این موقع خانه نباشند. این دل‌نگرانی‌ها باعث شد شبانه راهی خانه دخترم شوم. اما چند بار زنگ زدم و کسی پاسخگو نبود . به خانه‌اشان آمده و پس از شکستن در ، با جسدشان روبرو شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها