طرح ادغام درمان تامین اجتماعی منتفی شد

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران از منتفی شدن طرح ادغام درمان تامین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۳۴۷
طرح ادغام درمان تامین اجتماعی منتفی شد

به گزارش جام جم آنلاین، علی اصغربیات در مصاحبه با مهر گفت: این طرح پس از بررسی کارشناسی در کمیسیون تلفیق مجلس رای نیاورد و منتفی شد.

وی افزود: در جلسه‌ کمیسیون تلفیق، پیشنهاد کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص ادغام صندوق درمانی سازمان تامین اجتماعی به سازمان بیمه سلامت ایرانیان به حد نصاب رای نیاورد. همچنین در این جلسه موضوع پیشنهاد انتقال شورای عالی بیمه و دبیرخانه سازمان بیمه سلامت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الحاق آن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رای نیاورد و تصویب نشد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: طرح ادغام در صورت رای آوردن به ضرر بازنشستگان تمام می شد چرا که اموال و دارایی تامین اجتماعی متعلق به این قشر زحمتکش است به همین دلیل بازنشستگان تقدیر و تشکر خود را از کمیسیون تلفیق و نمایندگان مجلس با منتفی شدن آن اعلام می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بازنشسته
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
نه اینكه همین الآن خیلی داریم منفعت می بریم كه اگر رای میاورد ضرر می كردیم !!!!!!!!!! از قدیم و ندیم بیمه بفكر سود خودش هست اگر بفكر منافع ما بودند وضع و حال ما این بخور و نمیر نبود . نمی دانم چرا هر كه سود و زیان می خواهد بكند فورا میشه زبان مردم .
كارگر
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
همچی گفتی این قشر زحمتكش كه انگار میخوان اون دارایی ها و اموال را بدن و بره توی حقوق مان از ماه آینده !!!!!!!!!!! نه دادش مبارك شما باشه برای ما فرقی نمی كنه این شندلغاز را كی بده از این پایین تر كه چیز دیگری نیست .

نیازمندی ها