اظهارات علی پروین در هر شرایط و موضوعی از جذابیت بالایی برخوردار است و این بار وی در مورد بازی ایران و سوریه نظرات جالبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۶۸۰۰۷
ناگفته های پروین در مورد تیم ملی فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی پروین افزود: تیم ملی سوریه فیزیکی بازی می کند و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است اما تیم ملی فوتبال کشورمان در خانه حریف شکست ناپذیر است و ملی پوشان توانایی غلبه بر سوریه را دارند.
وی در ادامه عنوان کرد: کی روش مربی کاربلدی است و می داند که چه تاکنیکی را در بیرون از خانه برای تیم ملی در نظر بگیرد تا برنده از زمین مسابقه خارج شود.
پروین درباره نبود بیرانوند و چند بازیکن در بازی با سوریه بیان کرد: تیم ملی جایگزین های خوبی در نیمکت دارد. براین اساس نبود این بازیکنان روی عملکرد تیم ملی تاثیرگذار نیست.
پیشکسوت پرسپولیس درباره جایگزین مناسب برای بیرانوند در بازی برابر سوریه گفت: به نظرم اخباری بهترین گزینه برای جانشینی بیرانوند در درون دروازه تیم ملی است. همچنین سوشامکانی به تازگی به تیم ملی دعوت شده و کی روش در درون دروازه ریسک نمی کند.
وی تصریح کرد: معتقدم تیم ملی برای اولین بار بدون اما و اگر به جام جهانی روسیه صعود می کند و مسئولان باید تدابیری در نظر بگیرند که تیم ملی در جام جهانی بتواند به مراحل بعدی صعود کند.
پروین در پایان خاطر نشان کرد: ترکیب تیم ملی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس تشکیل شده است. اگر سرخابی ها قوی باشند در آن صورت تیم ملی هم قدرتمند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها