نامزد شکست‌خورده انتخابات آمریکا می‌گوید از سر گیری تحقیقات در مورد ایمیل‌های او، موجب شده تا نتیجه انتخابات به نفع رقیبش تمام شود.
کد خبر: ۹۶۷۸۷۲
کلینتون شکست در انتخابات را به گردن اف‌بی‌آی انداخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «هیلاری کلینتون» نامزد شکست‌خورده انتخابات آمریکا روز شنبه ناکامی‌اش را به گردن رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف. بی. آی) انداخت.

«جیمز کومی» رئیس اف‌. بی. آی دو هفته مانده به انتخابات آمریکا، اعلام کرد که بررسی ایمیل‌های کاری کلینتون که با حساب شخصی ارسال شده‌اند، بار دیگر به جریان افتاده است. هرچند وی این پرونده را دو روز مانده به انتخابات مختومه اعلام کرد، اما کلینتون می‌گوید همین شوک باعث شده تا روند مثبت تبلیغات وی با خلل مواجه شود.

به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، نامزد دموکرات‌ها امروز خطاب به حامیان مالی‌اش گفت: «دلایل زیادی برای عدم موفقیت در این انتخابات وجود دارد.»

وی افزود: «اما تحلیل ما نشان می‌دهد که نامه کومی تردید‌هایی ایجاد کرد که بعدا مشخص شد بی‌پایه و اساس هستند، اما شتاب ما را متوقف کردند.»

کلینتون گفت اگر این اتفاق نیفتاده بود، او می‌توانست پیروز انتخابات باشد، چراکه بعد از مناظره سوم وی وضعیت بسیار خوبی در نظرسنجی‌ها داشته است.

او در پایان سخنرانی امروزش باز هم نتوانست ناراحتی‌اش از شکست در انتخابات را پنهان کند.

کلینتون که برای دومین بار در رقابت برای رسیدن به کاخ سفید ناکام می‌ماند، گفت: «قلب من شکسته است. نمی‌توانم هم وانمود کنم که اینطور نیست. این شکست بسیار بسیار سختی است، به خصوص برای کسانی که آنقدر سخت تلاش کردند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها