زنی دو فرزند و شوهر خود را به طرز فجیعی در شهرک آزادی تهران به قتل رساند. اکنون مادرشوهرش درخواست قصاص او را به بازپرس پرونده ارائه داد.
کد خبر: ۹۶۷۵۷۳
درخواست قصاص برای عامل جنایت شهرک آزادی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ماادر شوهر«زن» عامل جنایت شهرک آزادی تهران با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود برای قصاص عامل این جنایت را به قاضی مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ارائه داد.

متهم این پرونده که مدعی افسردگی است پس از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان هم اکنون در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران به سر می‌برد و به زودی برای انجام آزمایش های لازم و بررسی سلامت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان تهران مورد معاینه قرار می‌گیرد، دختر د10 ساله عامل جنایت نیز پس از ترخیص از بیمارستان با مادربرزگش زندگی خواهد کرد.

حدود ساعت 14 آبان ماه جاری وقوع یک جنایت هولناک در ساختمانی در شهرک آزادی به مأموران کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد که بلافاصله تیمی از نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن سی و چهار ساله‌ای همسر 39 ساله، دختر یازده ساله و پسر چهار ساله‌اش را به ضربات چاقو به طرح هولناکی به قتل رسانده و پس از خودزنی قصد پریدن از بالکن خانه و خودکشی را داشت که مأموران توانستند وی را بازداشت کنند همچنین دیگر دختر زن جوان که توسط مادرش مجروح شده بود به همراه مادرش به بیمارستان انتقال یافتند.

دقایقی بعد مراتب این قتل به بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام و بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جنایت حاضر شد همچنین بررسی صحنه وقوع جرم نشان داد که تمامی اموال محل وقوع جنایت شکسته و به شدت تخریب شده است.

بررسی‌های تکمیلی در رابطه با این قتل هولناک نشان داد که همسایه‌های قاتل پس از شنیدن صدای مشاجره و درخواست کمک فرزندان قاتل در منزل آنها را شکستند و پلیس را در جریان این جنایت هولناک گذاشتند.

تحقیقات اولیه بازپرس امور جنایی تهران از دختر مجروح شده نشان داد که پدرش به خاطر ازدواج با زن دیگری با مادرش درگیر شده و در نهایت این جنایت هولناک اتفاق افتاده است.

بازپرس امور جنایی تهران از متهم این پرونده در بیمارستان بازجویی کرد و متهم در اظهاراتش به بازپرس گفت: صبح روز حادثه همسرم در اتاق خواب بود که من از او خواستم بیدار شود و با هم صبحانه بخوریم اما وی به من اعتنایی نکرد، من نیز چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و همسرم را زمانی که خواب بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار دادم.

وی درباره علت قتل فرزندانش نیز به بازپرس گفت: پس از این اتفاق فرزندانم که در حال تماشای تلویزیون بودند را نیز با چاقو زدم چون نمی‌خواستم فرزندانم دست شخص دیگری بیفتند. همسر من با زن دیگری ارتباط داشت و همین موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد.

بررسی‌های بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
م.س
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
خدا كنه مادربزرگ انتقامشو از اون بچه نگیره و از لحاظ روحی آزارش نده
زهره
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
تجربه نشون داده قطعاً این اتفاق میافته مخصوصاً از جانب مادربزرگش ، چه میشه كرد سرنوشتی رو كه خدا رقم میزنه قابل تغییر نیست. فقط امیدوارم به خاطر نیش و كنایه ها و تحقیرها تبدیل به دختر فراری ، معتاد و ولگرد نشه . خداخودش كمكش كنه .
Parim
-
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
مطمئنا شخصی كه این بلا رو سر اعضای خانواده میاره و بعد خودش قصد خودكشی داره ازلحاظ روانی آدم سالمی نیست، اینكه دادگاه چه تصمیمی براش میگیره از حیطه قضاوت ما خارجه اما یكی نیست بپرسه همسر این آقا كه با داشتن سه تا بچه هوس یه زن دیگه به سرش زده كجای قصه بوده و چون به قتل رسیده كلا بی گناهه...
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
طفلك اون بچه. پدری كه با زن دیگه ای ارتباط داشته. مادر قاتل. مگر خدا بهش كمك كنه
رضا
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
كار این زن شاید قابل گذشت نباشه اما باید یه سازمانی تحقیق كنه چرا اینقدر آمار أفسردگی بین مردم بالا رفته و طبق یكی از سازمان های جهانی ایران یكی از غمگین ترین كشور های جهانه اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟
المیرا
-
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
خدا اون زن دوم رو لعنت كنه كه این خانواده رو پر پر كرد، اون زن دوم رو باید قصاص كن، قاتل اون، نه این زن بیچاره
یلدا
-
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
درخواست قصاص برای زنی كه زندگی این بندگان خدا رو تبدیل به ویرانه كرد باید شود عامل قتل انگیزه قتل باید راحت راست راست بگردد متاسفانه زندگی ها به شدت تحت تاثیر ماهواره قرار گرفته است. دختران مجرد آرزوی زندگی با مردان متاهل را دارند به عبارتی به دنبال لقمه آماده میگردند و به دنبال آن هستند مردی كه مستقل شده و همه چیز دارد را به دست آورند .دختران نوجوان به شدت تحت تاثیرماهواره قرارگرفته اند درحدی كه خودم در خانواده شاهدش هستم جدیدا دخترخاله ام كه دختر 15 ساله ای است به همسرم نگاههای عاشقانه میكند همسرم از من خواست با خانواده خاله ام قطع رابطه كنم چرا كه دختر 15 ساله میگوید همكلاسش عاشق پدر دوستش شده و با او ازدواج كرده تصورش هم حال آدم را بر هم میزند. واقعا جایی باید جلوی فساد را گرفت ماهواره تباهی نسل جدید شده
ع.ا
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
اون مادر بزرگ به نظر من خیلی بهتر از مادرش برایش مادری می‌كنه. مادر خل و دیوونه و روانی میخواد چكار كنه؟ حیف اون خونواده‌ای كه داشت. خوشی زیادی زده بوده زیر دلش.
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
خیلی راحت قضاوت میكنید، شوهرت زن دوم بیاره شبا خونه نیاد فقط فكر عیاشی باشه شما به اینا میگید خوشی؟؟؟؟؟ این مادر عاشق بچه هاش بود ببین این مرد چقد بهش فشار آورد كه بعد سه تا بچه بعد ١٢ سال كار برای این بچه ها این كارو باهاشون كرد، یكم منظقی باشید و برای آرامش این زن و اون دختر دعا كنید
آیناز
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
این خانم یك بیمار شیزوفرنی است و باید در اسرع وقت تحت درمان قرار بگیرد تا برای هم سلولی های داخل زندانش خطری به همراه نداشته باشد
ناشناس
-
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
سلام
ناشناس
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
سلام به نظرمن قصاص فایده نداره چون اینجوریبه یكباره راحت میشه باید حبس ابد بهش بدند تا اخرین روز عمرش هروز شلاقش بزنن تا یاد حرفهای بچه هاش بیفته كه میگفتند مامان نزن نزن مردم

نیازمندی ها