خبر آورده‌اند مردی که با وعده ازدواج و تنها با استفاده از ارتباط اینترنتی از پنج زن حدود 275 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. این فرد قربانیان خود را از طریق سایت‌های همسریابی اینترنتی پیدا می‌کرد. در همین رابطه بد نیست نکاتی را یادآور شویم که بعدا نگویند یادآور نشدید:
کد خبر: ۹۶۵۰۹۴

1ـ با یک تقسیم ساده متوجه می‌شویم که این آقا به طور متوسط از هر خانم 55 میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند که نشان از تبحر بالایشان در امور مربوط دارد. پیشنهاد می‌شود به جای مجازات حبس، از تخصص این آقا در مسیر درست استفاده شود بلکه با همکاری ایشان و به کمک سایت‌های همسریابی، شاهد افزایش شیب رشد اقتصادی کشور باشیم.

2ـ مبلغ 55 میلیون تومان برابر با چیزی حدود صد سال یارانه است، بدانید و آگاه باشید که «صد سال تنهایی» به مراتب بهتر از «صد سال بی‌یارانگی» است.

3ـ خانم‌های مجرد دقت کنند، درست است که نباید توقعات بی‌جا از خواستگار داشت و سنگ‌اندازی در مسیر ازدواج آسان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، اما پیشنهاد می‌شود خانم‌ها در مواقع مواجهه با هرگونه خواستگار ولو خوش‌تیپ، هیجانات درونی خود را کنترل کنند و اینقدر دستپاچه نشوند. درست است که امروزه موجودی به نام خواستگار کمتر یافت می‌شود، اما نسل آن هنوز با انقراض فاصله دارد.

4ـ طبق اطلاعیه‌ای که از طرف صنف پسرهای دم‌بخت صادر شده است از کلیه بانوان درخواست می‌شود از پرداخت هرگونه وجه نقد در قبال مراجعه خواستگار پرهیز نمایند. مراجعه آقایان به خواستگاری از خدمات رایگان این صنف بوده و مشمول هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهد بود. همچنین کارمزد خرید گل و شیرینی به عهده خانواده عروس نمی‌باشد.

5ـ خواهشمند است اگر شخص خواستگار به هر دلیل برای مواردی مانند کرایه تاکسی، بلیت اتوبوس، تهیه دارو، هزینه درمان والدین، گرسنگی و... تقاضای وجه نقد نمود، ضمن دادن پاسخ منفی به ایشان و پرتاب لنگه کفش، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

6ـ در صورتی که طرفین برای ازدواج به توافق رسیدند، مسئولیت هرگونه مبادلات تجاری و... تا قبل از عقد محضری به عهده شخص زیان دیده می‌باشد و هیچ کس هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. فلذا تا اطلاع ثانوی دست در جیبتان نکنید.

سعید طلایی

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها