وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمینهٔ تغییر میزان دریافتی بازنشستگان تأمین اجتماعی و کارگران، دولت لایحه جدیدی به مجلس شورای اسلامی تقدیم نکرده است.
کد خبر: ۹۶۴۳۶۹

آخرین جزئیات دریافتی بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، علی ربیعی دقایقی پیش در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط کارگران در شهر اصفهان و ضرورت رسیدگی به مسائل درمانی آن‌ها اظهار داشت: در زمینهٔ رسیدگی به مسائل درمانی کارگران اصفهان، قرار است یک بیمارستان 500 تختخوابی در این شهر احداث شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مطالعات لازم بر روی این پروژه آغاز شده و بودجه مناسب برای احداث آن در نظر گرفته‌شده است.

وزیر تعاون با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات درمان در استان اصفهان تصریح کرد: در مدت 3 سال گذشته و با روی کار آمدن دولت یازدهم، 30 هزار مترمربع بنای درمانی در استان اصفهان اضافه شده و با افتتاح این بیمارستان، ارتقای کیفیت بیشتر خدمات درمانی به کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی را مد نظر داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که نوبخت معاون رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که برای بازنشستگی میانگین 2 سال آخر کارمند در نظر گرفته شود ولی اکنون میانگین 5 سال آخر در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: دولت در این زمینه تغییری ایجاد نکرده است.

ربیعی افزود: باز هم تأکید می‌کنم که دولت تغییری در پیشنهاد خود پیرامون این موضوع ایجاد نکرده و هیچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته است. در حال حاضر همه‌چیز مثل سابق است اما هر بحثی نیز بین دولت و مجلس مطرح شده، درباره آینده است.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
خجالت بكشد این دولت و آن دولت كه به فكر بازنشستگان كل كشور نیستید . ولی جیب های خود را با برداشت از بیت المال پر می كنید خدا جای عدل نشسته است و حق مظلوم از ظالم را خواهد گرفت .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها