مدافع راست تیم ملی فوتبال گفت: امیدواریم تیم سوریه را شکست دهیم.
کد خبر: ۹۶۴۳۱۲
رضاییان: سوریه را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش جام جم آنلاین ، رامین رضاییان مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد، امیدوارم هستیم که بتوانیم سوریه را شکست دهیم و بتوانیم به عنوان صدرنشین گروه خود باقی بمانیم. از تمام مردم و رسانه‌ها خواهش می‌کنم مثل همه تیم ملی را حمایت کنند چرا که مثل همیشه به آنها نیاز داریم، انشاالله که دست به دست هم دهیم و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره اینکه آیا تیم گبنه پاپوآ حریف مناسبی برای تیم ملی خواهد بود یا خیر، ادامه داد: مهم این است که بازی‌های دوستانه بتوانیم انجام بدهیم. تیم‌های زیادی برنامه ریزی از قبل انجام دادند و ما توانستیم این بازی را مهیا کنیم. امیدواریم که به شرایط آرمانی برسیم و امیدواریم با این بازی‌ها هماهنگی و همدلی ما بیشتر شود و بتوانیم عملکرد خوبی را در بازی‌های رسمی داشته باشیم.

وی در خصوص کیفیت تیم سوریه گفت: ما همه بازی‌ها را جدی می‌گیریم و ذره‌ای غرور در خودمان جای نمی‌دهیم، مطمئناً کادر فنی صحبت‌هایی را انجام می‌دهد تا بتوانیم حساب شده در مالزی سوریه را شکست دهیم و بدون شک ما هیچوقت این تیم را دست کم نمی‌گیریم.

رضاییان در پایان خاطرنشان گفت: من سرباز تیم ملی کشورم هستم و ما تیم ملی ایران هستیم. این تیمی که در حال حاضر در صدر جدول است عملکرد بسیار خوبی داشته و حال و هوای تیم ما آرزوی بسیاری از تیم‌های آسیایی است و امیدوارم روز به روز روندمان رو به رشدتر شود تا بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
ماهم ارزوی موفقیت برای شما عزیزان تیم ملی فوتبال ایران داریم دوستان داریم موفق باشید

نیازمندی ها