نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: این مجلس با رای به دانش‌آشتیانی ثابت می‌کند هم ولایت‌مدار است و هم حامی و کمک کننده ملت و دولت.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۹
پاسخ نماینده حامی وزیر پیشنهادی به نماینده مخالف

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با خطاب قرار دادن رییس‌ مجلس گفت:‌آقای لاریجانی کمک کنیم تا گزینه‌های پیشنهادی رییس‌جمهور رای بیاورند؛ مردم دچار مشکل هستند، چشم فرهنگیان امروز به مجلس است که آیا به وزرای پیشنهادی دولت رای می‌دهد؟

وی افزود: داوطلب شده بودم و خواهش کردم اجازه بدهند از آشتیانی دفاع کنم؛ و الا اسمم برای دفاع از ایشان در نیامده بود.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: امروز، روز اول ماه صفر است. دین ما دین دفاع از مظلوم است و دین اخلاق‌مداری است؟ داستان فتنه تا کی باید زنده نگهداشته باشد؟ اگر فردی فتنه‌گر است که باید محاکمه شوند، ساکتین فتنه هم که به دلیل منافع‌شان، ساکت بودند و کاسب فتنه هم که برای این پست نامزد نمی‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بررسی کردیم که ایشان اصلا بازداشت نشده است؛ اصلا در مجلس ششم نبود که بخواهد بازداشت شود.

وی افزود: از فتنه می‌گوییم و از سران فتنه که ۸ سال هر بلایی که دل‌شان خواست سر کشور آوردند. برای دوستانی که نسبت به این مسئله سکوت کردند، متاسفم. حالا به دوستان ما برچسب فتنه می‌زنند. مگر نهادهای امنیتی صلاحیت وزرای پیشنهادی را تایید نکرده‌اند؟

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد: ایشان مدیر مدرسه مفید بود که از ۳۰۰ دانش‌آموز این مدرسه ۷۰ نفر شهید شدند.

جعفرزاده خطاب به مخالفان وزیر پیشنهادی پرسید: اگر ادعا می‌کنید که از آقای آشتیانی پرونده دارید، چرا پرونده خود را به قوه قضاییه نمی‌دهید؟

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: می‌گویند ایشان عضو آموزش و پروش نیست. مگر آقای نجفی که بعد از انقلاب از وزارت علوم به آموزش و پرورش رفت، عضو آموزش و پرورش بود؟ فرهنگیان به دنبال فردی هستند که مشکلات‌شان را حل کند. رییس هیات دولت هم از مقام معظم رهبری حکم تنفیضی گرفته و تاکید دارد آشتیانی با هیات وزیران هماهنگ است و در مدت کوتاهی می‌تواند این وزارت‌خانه را اداره کند.

وی با طرح این پرسش که اگر مجلس به وزرای پیشنهادی رییس‌جمهور رای ندهد چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: اگر رای ندهیم تا سه ماه آینده فردی نیست که از بودجه آموزش و پروش و وزارتخانه‌های ورزش و فرهنگ دفاع کند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به سخن حجت‌الاسلام شیخ موافق وزیر پیشنهادی، گفت: ایشان گفتند احساسی سخن گفتند، چه احساسی؟ عقلای مردم و کشور در مجلس جمع‌اند. همه ما نگرانیم و از همه چیز از جمله دارایی و جان‌مان گذشتیم و به پای دفاع از نظام، ولایت فقیه و کشور ایستاده‌ایم.

جعفرزاده خطاب به منتقدان وزیر آموزش و پرورش هشدار داد: مجلس دهم، مجلس ولایتمدار است اما با تهمت، افترا و دروغ آخرتش را به دنیایش نمی‌فروشد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت دچار مشکلات زیادی است، خاطرنشان کرد: درآمدهای گمرکی، مالیاتی و نفتی دولت با مشکل روبروست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
خیلی لذت بردم چه دفاع جانانه ای كردید.احسن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها