مرد معتادی که در کمپ ترک اعتیاد «رهجویان راه رهایی» پذیرش شده بود، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۳
مرگ مرد معتاد در کمپی که «شکنجه‌ گاه» بود

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، روز گذشته خبر مرگ مرد چهل و دو ساله معتادی در کمپ ترک اعتیاد «رهجویان راه رهایی» در خیابان وفادار غربی به ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران اداره آگاهی، تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی در کمپ ترک اعتیاد حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد امید (متوفی) از پنجم مهر سال جاری توسط خانواده‌اش برای ترک اعتیاد در این کمپ پذیرش شده و روز گذشته جان خود را از دست داده است همچنین آثار کبودی و ضرب و شتم روی بدن متوفی وجود داشت، بررسی‌های تکمیلی مأموران نشان داد که مسئولان کمپ به محض پذیرش معتادان برای سم‌زدایی از بدنشان، آنها را از دست و پا با زنجیر به نرده آویزان می‌کردند و به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند.

با اعلام مراتب این اتفاق به بازرپرس کشیک قتل پایتخت، قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور پلمب کمپ «رهجویان راه رهایی» و انتقال معتادان این کمپ به سایر کمپ‌های دارای مجوز را صادر کرد.

سرانجام جسد متوفی برای تعیین علت مرگ به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد همچنین دو نفر از مسئولان این کمپ به دستور بازپرس پرونده بازداشت شدند.

کمپ ترک اعتیاد رهجویان راه رهایی فاقد مجوز از اداره بهزیستی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ر میم
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
واقعهااین نحوه نگارشه یه خبرنگانه مردمعتاد این كلمه درسته فكرمیكنم فقط اینجااستفاده میشه

نیازمندی ها