بخش‌های مختلف باشگاه پرسپولیس اقدامات خود را برای تکمیل مدارک مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به لیگ قهرمانان را آغاز کرده‌اند تا پس از اعلام ضوابط جدید کارها به سرعت و در اولین فرصت انجام شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۹
اعلام ضوابط جدید جام قهرمانان پس از فینال ۲۰۱۶/ پرسپولیس اقداماتش را زودتر شروع کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران، با توجه به اینکه رقابت‌های جام قهرمانان آسیا در فصل 16 - 2015 هنوز به پایان نرسیده است، ضوابط و قوانین مربوط به فصل آتی این رقابت‌ها از جمله در حوزه ارائه اسامی بازیکنان تعیین و اعلام نشده است.

اهمیت این موضوع از آن جهت است که باشگاه‌های ایرانی در فصل نقل و انتقالات نیم فصل امکان ایجاد تغییراتی را در ترکیب نفرات خود دارند و در ادوار پیشین این رقابت‌ها لحاظ شدن این تغییرات در فهرست آسیا با توجه به زمانبندی‌ها امکانپذیر بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز چندی پیش با تشکیل کارگروه جام قهرمانان آسیا که به ریاست سرپرست باشگاه جلساتی را برگزار کرده، اقدامات خود برای تکمیل فرم‌ها و جمع‌آوری مدارک را آغاز کرده است.

اقدامات در تمام حوزه‌ها طبق ضوابطی که در حال اجرا است دنبال می‌شود و با شرایط فعلی انتظار می‌رود باشگاه پرسپولیس پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک خود را به سرعت ارسال کند. ضمن آنکه بخشی از نامه‌نگاری‌ها و ارائه مدارک و مستندات نیز تا همین لحظه و قبل از به پایان رسیدن مهلت، محقق شد.

در جریان شرکت باشگاه‌ها در جام قهرمانان آسیا از نظر اداری مراحل گوناگونی طی می‌شود که از تائید در اختیار داشتن و مطالعه قوانین و قبول آنها شروع شده و تا معرفی ورزشگاه‌ها، هتل‌ها، پیراهن، بازیکنان و جزیی‌ترین موارد ادامه پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها