بنیانگذار مایکروسافت می‌گوید بخش اعظم ثروتش را در کارهای خیریه صرف خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۴
ارثیه بیل گیتس برای فرزندانش چقدر است؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بیل گیتس 60 ساله، بنیانگذار شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته پس از مرگش قسمت عمده ثروتش را صرف امور خیریه کند. ثروتمندترین مرد جهان دارای سه فرزند به نامهای جنیفر، روری و فوب می‌باشد. وی می‌گوید فرزندانش به این تصمیمش افتخار می‌کنند. گیتس 75 میلیارد دلار ثروت دارد اما پس از مرگش سهم کمی از آن به فرزندانش خواهد رسید.

بیل گیتس می‌گوید به جای به ارث گذاشتن چندین میلیارد پول برای فرزندانش به آنها یاد داده که چگونه برای خود شغل و کسب‌وکار ایجاد کنند. وی می‌گوید آنقدر ثروت برای فرزندانش به ارث می‌گذارد که طعم فقر را نچشند اما آنها باید از خلاقیت و توانایی خودشان استفاده کنند و زندگی آینده‌شان را بسازند.

جنیفر دختر بزرگ بیل گیتس 20 سال دارد و در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا درس می‌خواند. دو فرزند دیگر بیل گیتس دانش‌آموز هستند و به همراه پدر و مادرشان در سیاتل واشنگتن زندگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نوذر
-
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
این ثروت رسمیشه.......حتما مثل ایرانیا یك ثروت غیر رسمی هم داره تو سوییس یا جاهای دیگه!!!!
بنده خدا
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
واقعا فرد بزرگیه
مومن واقعی
مایه افتخار جهان است.
ثروتش را از راه حلال و فكرش بدست اورده و در راه خدا هم خرج میكنه.
مثل بسیاری از سرمایه داران در ایران منافق نیستن كه ثروتشان را از راه اختلاس و احتكار و گرافروشی بدست بیارن. بعد بیان .... بگن حلال شد.
حسین
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
بچه هاش سنی ندارن و هنوز بچه اند.واگرنه همچین با این تصمیمه باباشون مخالفت میكردن و كاری میكردن كه بیل گیتس همین الان همه رو به اسمه بچه هاش میزد.البته دمش گرم فكررنجه خودشو میخوره و حلاله.اگه یه مرد ایرانه جایه اون بود قطعا صدتا بیشتر زنه صیغه ای داشت،تازه منت هم میگذاشت میگفت واسه ثوابشه.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
درودبرتفكرت وعشق به خوبی ها.این جهان فریبنده است .مدعیان گول نخورین
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
نوش جونش.... واقعا زحمت كشیده بابت ثروتش وخدماتی كه به دنیا كرده..

نیازمندی ها