یک روز بارانی را در نظر بگیرید که به لحاظ زمانی در مضیقه هستید و استرس، فشار زیادی به شما وارد آورده است. تلفن را برمی‌دارید و به آژانس زنگ می‌زنید.
کد خبر: ۹۶۱۵۲۰
یک کلیک فاصله با تاکسی

آن طرف خط با خونسردی می‌گوید: ماشین نداریم! شماره بعدی، باز هم ماشین نداریم. سومی هم همین طور! فشار جرم زمین و زمان را روی دوشتان حس می‌کنید. به ناچار از خانه بیرون می‌آیید شاید ماشین گذری گیر آورید.

با قطار طولانی ماشین‌ها مواجه می‌شوید و در این لحظه است که باید به طور کلی قید رسیدن به مقصد را بزنید و از بارش نعمات الهی روی سر و صورتتان لذت ببرید.

سال‌هاست در کشورهای توسعه یافته این مشکل با یک راهکار فناوری حل شده. سیستم‌های سفارش تاکسی آنلاین در آن سوی آب تبدیل به ماجرایی روتین شده و شیوه‌های سنتی دیگر طرفداری ندارد.

آلمانی‌ها در تهران

تهرانی‌ها هم البته مدتی است که با این سیستم آشنا شده‌اند. همین طور که احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید صحبت از اسنپ و رقیب تازه وارد آن تپ سی است؛ اپلیکیشن‌های تازه‌واردی که تحول قابل توجهی در حمل و نقل برای شهروندان فعلا تهرانی ایجاد کرده‌اند.

الگوبرداری ساختاری از یک شبکه مشابه آلمانی و بهره‌گیری از سیستم مکان‌یاب ماهوار‌ه‌ای امکانات زیادی را در اختیار شما قرار داده است.

نرخ کمتر؛ سریع‌تر

هر جا هستید با نرخ کمتر و در هر ساعت شبانه‌روز با زمان حداکثری 5 تا 6 دقیقه با احتساب ترافیک ماشین در محل منتظر شماست.

سیستم بازاریابی این گروه‌ها در اصطلاح مویرگی است؛ یعنی بعد از این‌که اولین سرویس‌تان را دریافت کردید در سرویس بعدی تخفیف می‌گیرید. گفتنی است میزان پورسانتی که راننده پرداخت می‌کند در مقایسه با سیستم‌های دیگر پایین‌تر است.

به زبان ساده‌تر می‌توان گفت سفارش آنلاین تاکسی، هم برای مسافر و هم برای راننده مقرون به صرفه‌تر و کاربردی‌تر است. ظاهرا سیستمی با همین سر و شکل در مشهد و شیراز و چند شهر دیگر نیز در حال آزمایش است.

ضمیمه چمدان جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
اخه پدر بیامرز شما كه رفتی دنبال خبر حتی به المان هم سرك كشیدی چرا خبر را ناتمام گذاشتی؟دسترسی به اینگونه تاكسی ها چگونه است ؟ایا همان تلفن بیسیم است ؟وچندتا ایای دیگر.خدا وكیلی حق با من نیست؟بجای عذر خواهی مطلبو تكمیل كن لطفا .كرامت دوسلدورف المان

نیازمندی ها