تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز گذشته در دیداری تدارکاتی در سوئد به مصاف تیم ملی بانوان این کشور رفت و با نتیجه سنگین هفت بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۰
شکست سنگین در مهم ترین بازی تاریخ فوتبال بانوان/ منتخب سیرجان به جای ایران به میدان رفت؟ (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، از لحاظ جایگاه جهانی تیم رقیب، این مهمترین بازی فوتبال در تاریخ تیم ملی بانوان ایران است. سوئدی ها عنوان نایب قهرمانی المپیک ریو را هم در اختیار دارند. مشخص بود که تیم ملی ایران در برابر یکی از قوی ترین تیم های فوتبال بانوان دنیا متحمل شکست سنگینی می شود.

هر هفت گل سوئدی ها در نیمه نخست به ثمر رسید. لارسون (یک گل)، ماگدالنا اریکسون (سه گل) و اولیویا (سه گل) زنندگان گل های سوئد بودند.

این دیدار با حاشیه هایی هم همراه بود. فردی که پرچم سوئد را در دست داشت به میان میدان مسابقه پرید که از سوی ماموران امنیتی دستگیر شد.

متس براشتت از روزنامه اکسپرسن پس به ثمر رسیدن گل هفتم سوئد اظهار داشت: نمی‌تونه سوئد یه گل بخوره؟ دوست دارم شادی بعد از گل بازیکنای ایران رو ببینم!

یک واقعیت درباره تیم ملی فوتبال بانوان ایران

سوئدی ها شرط کرده بودند در صورتی دیدار تدارکاتی با ایران را قبول می کنند که تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب اصلی اش بیاید نه تیم منتخب یک شهر. این شرط پذیرفته شد تا دیدار تدارکاتی ایران و سوئد در تقویم فیفا جای بگیرد. اما تیمی که مقابل سوئد قرار گرفت نه تیم ملی فوتبال بانوان ایران که منتخب سیرجان و بم بود! هیچ یک از بازیکنان مطرح فوتبال بانوان ایران در این تیم حضور نداشتند از جمله سارا قمی مهاجم گلزن فوتبال ایران و رکورددار گلزنی در فوتبال بانوان ایران.

سوئدی ها فریب خوردند؟ فدراسیون باید در اینباره پاسخ بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سارا
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
خانم های باند پیچی شده!!!!
حداقل رنگ لباس ها رو طوری در نظر می گرفتن كه شبیه مومیایی یا اسكلت نباشند.
ایرانی
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
مگر ما فوتبال بانوان هم داریم ؟. آبروریزی .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها