برانکو و چالشی به نام رضاییان

طارمی روی لبه تیغ است

برانکو خیلی زود متوجه شده با وجود نتیجه‌گیری پرسپولیس، مشکلاتی در کمینش نشسته و اگر نتواند مقابل این مشکلات بایستد شاید برای تیمش حاشیه‌های زیادی به وجود بیاید. پس از درخشش رامین رضاییان در بازی کره جنوبی، این بازیکن در مصاحبه‌ای گفت: امیدوارم برانکو به من بازی دهد، چراکه ده برابر بهتر برای تیم بازی می‌کنم. البته دوست ندارم زیاد درباره پرسپولیس حرف بزنم چون اتفاقاتی بوده که قول داده‌ام درباره‌اش حرف نزنم.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۲

ساعاتی پس از مصاحبه رامین، خبرنگاران این بار سراغ برانکو رفتند و از او درباره بازی ندادن رامین پرسیدند. سرمربی پرسپولیس هم در واکنش به این سوال گفت: نمی‌دانم چرا فقط درباره رامین از من سوال می‌کنید. برانکو در بازی مقابل نفت تهران هم رامین را بازی نداد و دوباره پرسپولیس برد. پس از این بازی وقتی خبرنگاران باز هم درباره رضاییان پرسیدند این مربی با حالت تندتری پاسخ آنها را داد و گفت: او را جای چه کسی بازی بدهم؟! جای ماهینی؟ به ترکیب تیم برنده‌ام دست بزنم؟

برانکو خبر نداشت به موازات این مصاحبه، مصاحبه دیگری هم در جریان است. وقتی مهدی طارمی از رختکن پرسپولیس خارج شد، با گروهی از خبرنگاران روبه‌رو شد. آنها این بار از طارمی درباره وضعیت رامین پرسیدند. مهدی و رامین اول فصل با هم به ترکیه رفتند و طارمی در بازگشت رضاییان به پرسپولیس نقش مهمی داشت. آنها در اردوهای تیم ملی هم کنار یکدیگر بودند به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد وقتی از مهدی درباره رامین بپرسند، او سوال را بی‌جواب نگذارد. پیش‌بینی درست از آب درآمد و مهدی در این باره حرف‌های تازه‌ای زد: رامین رضاییان به درد تیم ما می‌خورد. من به نظر آقای برانکو احترام می‌گذارم و این که به رامین رضاییان بازی می‌دهد یا خیر به من مربوط نیست، اما به عنوان یک دوست که رابطه نزدیکی با رامین رضاییان دارم، به نظرم باید کم‌کم رامین بازی کند. این که برانکو می‌گوید بازی نکند، نظر خودش است و هیچ کاری هم نمی‌توانیم بکنیم، اما به نظر شخص من باید کم‌کم بازی کند چون برای تیم ملی هم خوب است.

دیروز خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند این جمله‌ها به ضرر طارمی شود. برانکو در همان بازی نفت تهران نشان داد با مهاجم تیمش شوخی ندارد. وقتی طارمی در نیمه دوم نشان داد در زمین جدیت نیمه اول را ندارد، برانکو بسرعت رای به تعویض او داد. مهدی هم که گویا از تعویضش ناراحت بود و به نوعی مصاحبه‌اش درباره رضاییان هم، بی‌ارتباط با همین ناراحتی نبود. از سویی عالیشاه هم نشان داد از تعویض خود ناراضی است و به نظر می‌آید برانکو حالا با مشکلاتی روبه‌رو شده است. شاید ماحصل این اتفاقات و مصاحبه طارمی، نیمکت‌نشینی او در بازی بعدی پرسپولیس باشد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عالیشاه و طارمی، ناراضی از تصمیم برانکو

امید عالیشاه و مهدی طارمی، دو مهاجم پرسپولیس در حین دیدار این تیم مقابل نفت تهران از زمین بازی خارج شدند تا بازیکنان دیگری جانشین این دو بازیکن شوند، اما به نظر می‌رسید، عالیشاه و طارمی از تصمیم برانکو مبنی بر تعویض‌شان اصلا راضی نبودند زیرا رفتارشان هنگام خروج از زمین، چندان جالب توجه نبود و حداقل خوشحالی در چهره آنها بابت کسب برد مقابل نفت دیده نمی‌شد. این چندمین بار است که عالیشاه و طارمی از تصمیم برانکو در باره تعویض‌شان در رقابت‌های پرسپولیس ناراضی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها