دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل معتقد است در حالی که کار تروریست ها در حلب تمام شده بود، آمریکا با پیگیری طرح «آتش بس هدفمند» باعث نجات تروریست ها شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۸
دستیار رئیس مجلس:آمریکا باعث نجات تروریست‌ها شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حسین امیرعبداللهیان با بیان اینکه مداخلات فزاینده نظامی و امنیتی آمریکا وضعیت منطقه را به شدت ناپایدار کرده است، گفت: حمله آشکار نظامی اخیر آمریکا در یمن با هدف جلوگیری از شکست فاحش نظامی و سیاسی عربستان سعودی در این کشور صورت گرفت.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل بر همین اساس تصریح کرد: هم زمان در موصل عراق، کاخ سفید در صدد نجات داعش و کمک به انتقال فوری آنها به سمت سوریه است.

وی با یادآوری این مطلب که در حلب کار تروریست ها تمام بود، بیان داشت: با این حال آمریکا با تحرک سیاسی فشرده و پیگیری مجدد طرح «آتش بس هدفمند» برای نجات تروریست ها و مسلحان بی مسئولیت تلاش کرده و برای تحقق آن دست و پا می زند.

امیرعبداللهیان گفت: سخن گفتن آمریکا از پلان دو یعنی توسل به زور، شروع خطای بزرگ استراتژی کاخ سفید در قبال سوریه است لذا به مدافعان تروریسم هشدار می دهیم به عواقب رفتار خود بیاندیشند و دست از کشتار مردم منطقه با توسل به تیغ تروریست های تکفیری بردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
۰
۰
امروز پهنه مقاومت هر روز بیشتر و حامیان امریكایی تروریستها هر روز رسواتر میشوند پس شك نكنیم خدا با صابران است این نشانه ای اشكار برای اندیشیدن است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها