تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با کره جنوبی صبح امروز در ورزشگاه آزادی پیگیری شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۲
تمرین مشترک شاگردان کی‌روش و پیروانی/اصلی‌ها نیمکت‌نشین شدند! ( عکس)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار مقابل کره جنوبی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز تمرینات خودرا در ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

این در حالی است که با حضور خبرنگاران در ورزشگاه مشخص شد که تیم ملی جوانان که قرار است پس فردا به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود به جای تیم ملی بزرگسالان در حال تمرین هستند و همین موضوع تعجب اهالی رسانه را در پی داشت و پس از بررسی‌ها مشخص شد که قرار است تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان یک تمرین مشترک را برگزار کرده که در قالب آن قرار است یک بازی درون‌گروهی و دوستانه بین دو تیم نیز برگزار شود.

*با آغاز ماه محرم و نزدیک شدن دیدار ایران و کره جنوبی پرچم‌های مشکی دور تا دور ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآمد و شور و حال حسینی این فضا را فرا بگیرد.

*دستیاران کی‌روش زودتر از موعد مقرر به ورزشگاه‌ آمده و مراحل تمرینی را در نیمی از زمین آماده کردند چرا که در نیمه دیگر زمین بازیکنان تیم ملی جوانان در حال گرم کردن به منظور آماده‌سازی برای دیدار تدارکاتی برای بازی با بزرگسالان بودند.

*ساعت 10 و 25 دقیقه اتوبوس ملی‌پوشان به ورزشگاه آزادی آمده و حدود یک ربعی طول کشید تا بازیکنان در رختکن مهیای حضور در زمین برای آغاز تمرین شدند.

*نکته جالب اینکه تیم ملی جوانان با وجود آنکه حدود یک سال است از قرارداد برند آل اشپورت با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسیده است هنوز از این برند استفاده می‌کنند و بزرگسالان نیز لباس آدیداس بر تن دارند.

*با ورود بازیکنان به زمین، ملی‌پوشانی که در دیدار با ازبکستان به میدان رفته بودند بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و سایر بازیکنان به منظور آماده‌سازی برای دیدار تدارکاتی خود را زیر نظر کادر فنی گرم کردند.

*امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بعد از دیدن افشین برادر خود و مدیر تیم ملی به سمت او رفته و این دو دقایقی به خوش و بش پرداختند.

*همچنین بازیکنانی مانند سید جلال حسینی، مسعود شجاعی، رامین رضائیان و حاج صفی با دیدن سرمربی جوانان به سمت او رفته و پس از دقایقی خوش و بش این نفرات با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

*تیم ملی فوتبال لباس سبز رنگ بر تن دارد اما جوانان پس از برگزاری تمرین با لباس‌های قرمزرنگ برای انجام دیدار دوستانه با لباس سفید‌ آماده شدند.

*کی‌روش با تیشرت سورمه‌ای همیشگی خود و با کلاهی که بر سر دارد مراحل تمرینی را زیر نظر گرفته و قبل از آغاز بازی دقایقی را در جمع ملی‌پوشان به صحبت پرداخت.

*دروازه‌بان‌ها که لباس زرشکی بر تن داشتند از ابتدا به صورت جداگانه خود را گرم کردند و از سوی دیگر بازیکنانی که قرار است امروز به میدان روند به دویدن در عرض زمین و استارت‌های کوتاه و بلند مشغول شدند.

* با حضور بازیکنان اصلی روی نیمکت سردار آزمون و میلاد محمدی در کنار یکدیگر نشسته و با هم به خوش و بش پرداختند.

* جلال بشرزاد و فریدون معینی نیز در ورزشگاه حضور دارند.

بازیکنان تیم ملی جوانان با حضور در رختکن برای تمرین امروز پیراهن‌های خود را تعویض کرده و آماده شدند .

*تمرین امروز نیز توسط خانبان فیلمبرداری شد. قبل از آغاز بازی تدارکاتی بین جوانان و بزرگسالان ابتدا تیموریان به سمت نیمکت ذخیره تیم ملی جوانان رفته و در ادامه بازیکنان تیم ملی جوانان به سمت نیمکت ذخیره‌های تیم ملی ایران آمدند.

*کارلوس کی‌روش قبل از آغاز بازی دقایقی را در جمع بازیکنان برای آنها به صحبت پرداخت.

*نیما میرزازاد دروازه بان تیم ملی جوانان که قبلا توسط کی روش به اردوی بزرگسالان دعوت شده بود قبل از بازی با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به خوش و بش پرداخت.

* با آغاز بازی تدارکاتی از خبرنگاران خواسته شد تا ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

تیم ملی ایران از ساعت 18 و 15 دقیقه روز سه‌شنبه 20 مهر در ورزشگاه‌ آزادی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها