اجیر کردن دزد برای انتقام از همسر

سه سارق که از سوی مردی برای سرقت طلاهای همسرش اجیر شده بودند، در جریان تحقیقات پلیسی به دام افتادند.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۹

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از دو مرد به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد. او به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: روز حادثه آماده می‌شدم تا به محل کارم بروم که دو مرد چاقو به دست را در اتاق خواب بالای سرم دیدم. آنها با تهدید، دست و پایم را با چادر و روسری بستند و با سرقت النگوهایم، تبلت، ماشین اصلاح و مقداری پول فرار کردند.

همزمان با این شکایت و ادامه تحقیقات پلیسی، دو هفته پیش شاکی به دادسرا آمد و به بازپرس پرونده گفت که شوهرش آن دو سارق را اجیر کرده بوده و اکنون از او شکایت دارد.

در پی این شکایت، ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، شوهر او را بازداشت کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که به قصد انتقامگیری از همسرش دست به این کار زده است. با اعتراف وی، شوهر خواهر متهم و دو نفر دیگر تحت تعقیب قرار گرفته و هر سه نفرشان دو روز پیش دستگیر شدند. اعضای این باند دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران انتقال یافتند.

ابتدا طراح این سرقت به بازپرس پرونده گفت: من و همسرم 19 سال است با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان یک فرزند است. از سال گذشته اختلاف‌های من و همسرم بر سر مسائل مختلف شروع شد. او حتی این اواخر مرا چند بار از خانه بیرون انداخت. قفل خانه‌مان را عوض کرده و اجازه نمی‌داد وارد خانه شوم. از این وضع خسته شده‌ام. می‌خواستم از همسرم انتقام بگیرم تا دیگر با من چنین رفتاری نداشته باشد. در ادامه سه متهم دیگر نیز بازجویی شدند و به جرایمشان اعتراف کردند.

یکی از مردان اجیر شده به بازپرس پرونده گفت: آن روز با کلیدی که برادرزن برادرم به ما داده بود، وارد خانه‌اش شدیم. همسرش را کتک زدیم و پس از بستن دست و پایش، با قیچی طلاهایش را که 25 عدد النگو بود، همراه دیگر وسایل سرقت کردیم.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها