سناریوی شوهرکشی در تلگرام

زن جوان که نقشه قتل شوهرش را طراحی و به کمک مرد غریبه‌ای اجرا کرده بود، با همدستش دستگیر شد. عامل جنایت اعتراف کرده، با دستور تلگرامی همسر مقتول قتل را انجام داده است.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۵
سناریوی شوهرکشی در تلگرام

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با پلیس کرج تماس گرفت و از سوءقصد به جان شوهر 33 ساله‌اش در یکی از خیابان‌های منطقه ولدآباد محمدشهر خبر داد. ماموران کلانتری در آنجا مشاهده کردند،‌ خودرویی در خیابان متوقف شده و مرد جوانی غرق خون پشت فرمان است و زنی هم کنار خودرو ایستاده و فریاد می‌زند همسرم را چاقو زدند.

ماموران با اورژانس تماس گرفتند و با آمدن امدادگران اورژانس در محل حادثه جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

با مرگ وی و گزارش موضوع به بازپرس مرادی، کشیک دادسرای امور جنایی کرج، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران همسر او را برای تحقیقات به اداره قتل پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

همسر مقتول به پلیس گفت: شوهرم کارمند است و سه سال پیش با هم ازدواج کردیم. امشب خانه پدر شوهرم مهمان بودیم. پس از پایان مهمانی با خودرویمان به سمت خانه در حرکت بودیم که خودروی پرایدی کنارمان ایستاد. راننده پراید با دست به شیشه خودرو زد و نشانی خانه‌ای را از شوهرم خواست.

وی افزود: شوهرم برای کمک به مرد غریبه و نشان دادن آدرس، شیشه را پایین آورد. همان موقع مرد غریبه که چاقویی به دست داشت ضربه‌ای به قلب همسرم زد و بسرعت حرکت کرد و رفت. با دیدن این صحنه شوکه شده بودم. قاتل را نمی‌شناختم. با پلیس تماس گرفتم و بعد خانواده شوهرم را در جریان ماجرا قرار دادم.

در این مرحله ماموران به تحقیق از خانواده مقتول و خانواده همسرش پرداختندکه مشخص شد او با کسی اختلاف و دشمنی نداشته است. در حالی که کارآگاهان جنایی در جست‌وجو برای دستگیری قاتل فراری و رازگشایی ا ز جنایت بودند، به همسر مقتول مظنون شدند که به خاطر مرگ شوهرش بیتابی نمی‌کرد و با خونسردی درباره شب حادثه حرف می‌زد.

همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند او در جنایت نقش دارد. بنابراین با هماهنگی قضایی وی بازداشت شد.

زمانی که ماموران در حال انتقال او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز بودند، ناگهان تلفن همراه زن به صدا در آمد و او هنگام پاسخ دادن به تلفن همراهش فریاد زد،‌ اشتباه گرفته‌اید و تلفن را قطع کرد. بعد از آن تماس، زن جوان بسیار دستپاچه شد. ماموران زمانی که این تماس را مورد بررسی قرار دادند، معلوم شد فردی که با این زن تلفنی حرف زده،‌ یک مرد بوده که حتی برای او پیامکی ارسال و درباره حال و روزش پرس و جو کرده است.

ماموران با به دست آوردن این اطلاعات،‌ اطمینان یافتند زن باید ارتباطی با مرد تماس‌گیرنده داشته باشد. زمانی که زن به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل و بازجویی شد،‌ هر گونه ارتباط با مرد غریبه را انکار کرد و مدعی شد او فقط یک مزاحم بوده است.

در ادامه تحقیقات، ‌زن سکوت خود را شکست و به اجرای نقشه این جنایت با همدستی مرد غریبه‌ای به نام محمد اعتراف کرد.

زن به افسر بازجو گفت: 9 ماه پیش به طور اتفاقی با محمد در خیابان آشنا شدم و ارتباط تلگرامی‌مان شکل گرفت. هر از گاهی نیز با هم ملاقات پنهانی داشتیم. بعداز مدتی متوجه شدم او در زمینه سرقت و زورگیری فعالیت دارد، اما به دلیل این که به او علاقه‌مند شده بودم، به ارتباطم با او ادامه دادم. او هم به من علاقه پیدا کرده بود. شوهرم اگر زنده می‌ماند، مرا طلاق نمی‌داد و من و محمد ارتباطمان دچار مشکل می‌شد بنابراین یک روز که در تلگرام صحبت می‌کردیم، تصمیم گرفتیم شوهرم را که سد راهمان بود،‌ از میان برداریم.

وی افزود: یک ماهی محمد دستگیر شد و به زندان افتاد. بعد از آزادی، قرار شد نقشه قتل شوهرم را اجرایی کنیم. چند روز قبل از جنایت به جاده چالوس رفتیم و در آنجا آخرین حرف‌ها و نقشه‌هایمان را با هم مرور کردیم و حتی او با گوشی‌اش،‌ فیلمی کوتاه تهیه کرد که نشان می‌داد،‌ یک روز دیگر شوهرم کشته می‌شود و من و او با هم می‌توانیم ازدواج کنیم.

زن ادامه داد: شب جنایت شوهرم برای مشاهده بازی فوتبال به سالن ورزشی رفت. نشانی او را به مرد مورد علاقه‌ام دادم و از او خواستم، برای اجرای نقشه قتل سراغ او برود که نتوانست در آنجا نقشه قتل را اجرایی کند بنابراین قرار شد بعد از بازگشتمان از مهمانی، شوهرم را به قتل برساند.

وی گفت: هنگام خروج از آنجا در تلگرام،‌ پیغامی به محمد ارسال کردم و به او اطلاع دادم که فرصت برای کشتن شوهرم مهیا شده است. او آن شب تعقیبمان کرد و در فرصت مناسب به بهانه پرسیدن نشانی سمت خودرویمان آمد. زمانی که شوهرم شیشه خودرو را پایین آورد، مرد مورد علاقه‌ام با چاقو او را زخمی کرد و بسرعت دور شد. بر اثر همان ضربه شوهرم فوت کرد. گمان نمی‌کردم دروغ‌پردازی‌هایم لو برود و راز جنایت برملا شود.

با اعتراف همسر مقتول، همدستش که دست به این جنایت زده بود،‌ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش در خانه‌ای در محله سر حدآباد کرج دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه متهم،‌ فیلمی که همسر مقتول گفته بود درباره نقشه جنایتشان ثبت کرده‌اند، در گوشی عامل جنایت کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان البرز زمانی که در مواجهه با زن مقتول قرار گرفت، سکوت خود را شکست و به این جنایت اعتراف کرد و گفت: من ابتدا قصد نداشتم شوهر او را بکشم، اما آنقدر ماجرای کشتن او را بازگو کرد ومدعی شد شوهرش سد راه زندگی و عشقمان است که سرانجام پذیرفتم او را به قتل برسانم و نقشه را اجرا کنم. می‌خواستیم بعد از قتل تا پیش از فاش شدن جنایت فرار و با هم زندگی کنیم که زن مورد علاقه‌ام دستگیر شد و هر دو بازداشت شدیم.

متهمان دیروز صحنه جنایت را بازسازی کردند و با دستور قضایی قاضی ابراهیم مرادی، بازپرس شعبه 22 دادسرای امور جنایی کرج روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶۸
كارمند مفلس
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
بعضی خانومها چقدر بی بند وبار و جسور و تنوع طلب شده اند. سه سال از ازدواجش میگذرد در حالیكه 9 ماه با مرد غریبه ای آشنا و ارتباط دارد!بعد میگویند مردها سرو گوششان می جنبد جل الخالق. حتی حرمت 3 سال زندگی مشترك را نگه نداشته شاهد كشتن شوهرش در اتومبیل بوده و خونسرد.
كارمند
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
حالا جالبیش این جاست كه پسر رو حكم اعدامش صادر میشه و دختری كه عامل اصلی این جنایت بوده میره زندان چند وقت بعدم آزاد میشه
هموطن
-
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۱
با سلام
چرا اینگونه القاء میكنید كه مسبب این حوادث، شبكه های اجتماعی و بخصوص تلگرام است ؟!
baset
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
این زن دیوانه است . زندگی دو نفر دیگه رو هم نابود كرد . جالبه با یه خلافكار خواسته ازدواج كنه
شیدا
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
من نمیدونم اینایی كه از این غلطای اضافه میكنن فكرنمیكنن یه زمانی گیرمیوفتن قانون زرنگ تر ازاوناست.لعنت خدابرهمچین ادمایی.
هموطن
-
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
پس نظر من كو؟!
هموطن
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
چرا نظر منو درج نكردید؟!
شیدا
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
درج كردن دیگه چقد شوق و ذوق داری كه نظرتو درج كنن.
هموطن
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۱
از این تیتر اینطور برداشت میشه كه مسبب این اتفاقات شبكه های اجتماعی بخصوص تلگرام میباشد، ایا مسبب اصلی اینگونه اتفاقات شبكه های اجتماعی میباشد؟!
makan
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
زنی مثل تو رو باید دار زد...................... رو تخته بشورنت..........................
حسین
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
☺☺☺
عباس
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
پسر خوبی بود اونی كه كشتن فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف تحصیلكرده و بسیار متشخص خدا بیامرزدش حیف شد
بچه محل
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
رضا بچه محلمان بود خدایش بیامرزد او كارمند سازمان هوا فضا در وزارت دفاع فارغ تحصیل دكترای دانشگاه شریف سازنده پهباده
ه ن
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
باید به نظر من این زنارو اعدام كنند كه امسال این خانم از این فكرای پلید و كثیف بیان بیرون.
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
همیشه پای یك زن درمیان است و جالب اینه كه اون زن كه باعث نابودی ۲جوان شده بعد از مدتی آزاد میشه و به زندگی كثافتش ادامه میده..........
زند
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
دو تا خانواده با كثافت كاری این ملعون نابود شدن جون از دست دادن حالا چه مقتول چه قاتل فقطم این هرزه باعثشه،ایشالا به سزای كارش برسه
سیمین
-
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
ای خدا اینها مخ خر خوردن!!!!!!! ادم باید چقدر احمق باشه كه دست به این كارها بزنه.
توی این دوره زمونه كه همه چیز همه جا ظبط میشه.
حالا دوتایی میرن توی اخور و بعد ار مدتی میفهمن كه چه غلطی كردن.
خیلی خنده دار وبچگانه ست.
زینب
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
وای خاك برسرش یك پسرتحصیل كرده باشخصییت روبه كشتن دادكه زن یك دزد زورگیربشه مشكل روانی نداشته خدایی كدوم آدم عاقلی همچین كاری میكنه حیف زمین خداكه همچین كثافتایی بخوان روش زندگی كنند
محمدرضا
-
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
اون بیشعور دوست منو كشته خیلی دوست خوبی بود الان دارم حسرت میخورم كه این دوستم پیشم نیست شبی كه كشتنش با ما داشت فوتبال بازی میكرد من بهش یه بی احترامی خیلی كوچیك كردم اما دوست دارم بیاد توی خوابم تا ازش معذرت خواهی كنم الهی كه محمدرضا ارجمند توی اون دنیا سر سفره اباابدلله باشه خیلی ناراحت شدم.
فاطمه
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
دختره لیاقت نداشته، پسره براش یه لقمه زیادی بوده نتونسته هضمش كنه، خاك تو سر بیكارش كنن كه همش دنبال خوش گذرونی بوده وگرنه اگه دختر درست و حسابی بود كه نباید تو خیابون دنبال كسی بگرده، خاك تو سرش
سعادتی كیا
-
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
با سلام این زن ومرد را در شهراعدام كنند تا برای دیگران درسی شود ازنیروی انتظامی قدردانی شود خسته نباشند
حسین
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
حیف كه اسم این زن را همسر گذاشتند این انگل آدم نیست فقط اعدام ، اعدام
a.e
-
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
خدا لعنتشون كنه حیوون به همچین آدمایی شرف داره بقرآن
یه خانواده رو به عزای جوون بی گناهشون نشوندن اعدام هم واس اینا كمه....
نمیخواستیش فرار میكردی هزارراه دیگه چرا كشتیش اخه
محمد بهروزی
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
رضا خدا بیامرزتت، بچه محلمون بود
ولی خاك تو سر زنش كه شوهری به این خوبی داشت
علیرضا
-
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
این زن دیوانه اعدام بایدگردد
محمد
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
خداوند نگه دار قاضی ها و پلیس هایی باشه كه جامعه را از وجود این انگل ها پاك می كنند.
بچه محل
-
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
سلام خدا لعنت كنه احمق بیشور هر چی بگم به این كم گفتم هرزه خیابانی حیف مهندس ما
رضاپیرانی
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
پلیس فتا.
پلیسی ك حواسش به همه چی هست
الهه
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
خاك توسرچنین زنی حالاچندسال دیگه آزاد میشه وبه كثافت كاریش ادامه میده حیف این جوون كه شنیدم واقعاعاشقانه این آشغالو دوست داشته
همنفس
-
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
بنظرم متهم اصلی،زن مقتول هست.اگر مجازات نشه شاهد رواج همچین حوادثی در جامعه خواهیم بود.مراجع ذیصلاح باید در مجازات اینگونه افراد قاطعانه برخوردكنن تا درس عبرتی باشه برای بقیه
اكسیژن
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
موافقم،دقیقا زن مقتول این كارو كرده،زندگی قاتلم همون دگرگون كرده باید به سزای عملش برسه
غمناك
-
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
۰
۰
به نظرم دختره رو باید جلوی مردم سنگسار كنن، بالاخره هر چی باشه خیانت كرده، خیانت كم جرمی نیست، اول سنگسارش كنن بعدشم اعدام، تا دیگه هوای گشت با خلافكارا و دزدا رو نداشته باشه،
یكی زحمت بكشه دانشگاه شریف بخونه بعد یه دختره بیسواد اینطوری از بین ببرتش، لیاقتش همون دزد و زورگیره
MEHRAN
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
سلام اون دختره فكر میكرد محمد رضا رو میكشن مثل مهرداد خونش پای مال میشه ولی اینطور نبود كور خوندی اون تلگرامی نبود كه پلیس فتا رو هوا بگیرتشون
ن. ح
-
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
امیدوارم كه عذاب وجدان چنان دامنه وجدانت رو بگیره كه روزی هزار بار مرگ رو خواهان باشی
صحرا
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
این دختر مشكل ذهنی داشته وگر نه كشتن یه ادم اصلا راحت نیس حتی اگه بد باشه چه برسه كسی كه انقدر بهت نزدیكه. اونم رسیدن به یه دزد انگیزت باشه. زندان رفتن لیاقت این دیوونه نیست باید زجر كش شه
ن. ح. ش. م
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
مرگ رسیدن به آزادی است...... امیدوارم هیچ وقت به این ارامش و آزادی نرسی مدام در عذاب ودرد باشی كه چندین خانواده رو سیاه پوش كردی
ن. ح. ش. م.
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
تو رو خدا به این اشغال نگید زن... زن فقط خانم فاطمه زهرا (س) است و مادرامون... واژه زن سنگین و با معنا است واسه این اشغال به كار نبرید
ن. ح. ش. م. ق. ب
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
خدا رحمت كنه جون مردم سر هوس بازی یه زن كشته شد از این دنیا ك نامردی دید خدا اون دنیاشو بده
باجیسی
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
خیلی دوست دارم كه بدونم انگیزش از كشتن همسرش چی بوده!!!! آخه زباله تو كه داشتی هر غلطی میخواستی میكردی پیامك و زنگ و تلگرامت به پا بود پس انگیزت چی بود نفهم.......
دكتر شهناز
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
فقط = اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدان اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام
مهندس اكی
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
به نظر من باید در زندان انفرادی باشه تا از تنهایی سكته كنه
كارشناس ثروت
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۱
اعدام عادلانه نیست باید ...
دكتر زهرا
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
حقش همون اعدامه باید درس عبرت زنای خیابانی شه
مهسا قانجوقی
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
۰
۰
به نظر من با اعدام این دو آشغال دردی دوا نمیشه فقط باید اینارو زجر كش كرد باید بندازن جلو سگهای گشنه
گولی دادا
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
پس چرا قصاص نمیشه آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس كو عدالت!!!!!!!!!!
تمام زر
-
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
این هفته 40 اون جون بی گناه....... آخه چرا به خاطر یه خریت باید....... اشكهای اون مادر دل سوخته تاوان داره.....
به سبزعلی
-
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
شنیدم 17 سال زندان بربدن براش..... یعنی دل سوخته اون مادر با 17 سال زندان این اشغال درمان میشه!!!!!!!
نوحعلی
-
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
هر وقت اون جون بی گناه زنده شد. ما هم از قصاص میگذریم......
جعغر گولی
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
هر كی خربزه میخوره پا لرزشم میشینه... منتظر چوبه دار باش آشغال صفت
دادا
-
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
این عوضی فكر میكرد با كشتن محمد رضا مال منال محمد رضا رو بالا میكشه و خرج بابای معتادشو میده و هرزگیشو میكنه ولی كور خونده بود . منتظر چوبه دارت هستم عوضی
ندا
-
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
مگه باباش معتاده...... ادعاشونو تریلی نمیكشه...... حیف نابغه مملكت خاك تو سر خودشو خاندانش
هاجر
-
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
اصلا شاید خانوادگی نقشه قتل محمدرضا رو كشیدن تا بابای معتادش به نوایی برسه مامانشم بره یه ماشین لباس شویی بخره......
گلستان
-
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
به امید روزی كه این اشغال رو بالا چوبه دار ببینم زندم فقط همین
محبوبه و حبیب
-
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
خیلیا چشم دوختن به اعدام این هرزه و برای این روز دعا میكنن
زهرا و احمد
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
شنیدم رفتن وكیل گرفتن خانوادش..... در حالی كه قاضی و قضات خداست
.........
-
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
خب پدر كه معتاد باشه مادرشم كه ....بچشم میشه قاتل
پریسا و ابراهیم
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
امیدوارم خانواده مرحوم، خام اشكهای دروغین نشن و رضایت ندن
فراهیم و مزاحیم
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
به نظر من باید این دو خائن رو بست به درخت تا ...
محمد
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
این دختره یاتوهمون زندان میمیره یا پای چوبه دار كشته میشه منتظر مرگش باشید
ستایش
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
لطفاً به این هرزه نگید دختر یا زن این واژگان مقدس هستند بگید هرزه یا 2 زاری
چمن ملك
-
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
رو سیاهمون كردی دختر خدا رو سیاهت كنه امیدوارم اون دنیایتم مثل این دنیات سیاااااااه باشه
بهمن
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
این جمعه 40 اون مرحوم هست. یعنی اگر حتی یكی از فامیلای اون زنیكه اشغال بیان میشه بی غیرتی صاحب عزا!!!!!
رقیه و بهنام
-
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
ما همه دوست داریم كه در ملا عام اعدام شن كه بعدش همه جشن بگیریم و شیرینی همه مهمان من
راحیل
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
كاش روز 40 اون مرحوم روز اعدام این دو خائن باشه
محمدپسرعمو
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
به امید مرگت سپیده رضوانی كه خداهم نتونست رو كثافت كاری هات چشم بدوزه
همسایه
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
من همسایه این هرزه بودم اگر میدونستم كه همچین كاری میخواد بخوره خودم خفش میكردم این خیابوووونی رووو
ملك الشعراء بهار
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
امیدوارم از قفس به زیر گل بری به حق 5 تن
سوسن
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
شنیدم پدر و مادرشم خبر داشتن كه دخترشون زید داشته تف به غیرتشون اشغالا
بخاری نفتی
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
كاش آدمها هم وفا رو از بخاری نفتی یاد میگرفتن كه با هم رنگ داشتن نه نفت بی بخاری گرما میداد نه بخاری بی نفت....... خاك به سرت بی وفا زباله دستمال كاغذی
هوا و نصرت
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
پس چرا خداوند صبرش تمام نمیشود تا دست خاینین رو شود
حاتم
-
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
فقط با اعدام این ... آروم میشم و اگر بخوابم و بلند نشم باكی نیست
قهبلر
-
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
میگم اگر هر كسی یه تف بندازه به صورت این هرزه نیازی به اعدام نیست غرق تف میشه
حلیمه
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
جیگرم دا ه میسوزه و خاكستر شدم...... اگر صدای جیگر سوختم رو كسی میشنید عالم و آدم كر میشد
بابا طاهر عریان
-
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
اوف بر تو ای دختر
دل سوخته
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
واسطه در خونه نفرستین فقط اعدام....
علاءالدین
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
ما همگی حاظریم جمع شیم و پول اعدام این مرد تیكه حرومی رو بدیم تا اعدام شه
سیما
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
زنش زندگی اون مرد به اینجا كشونده،حتما اون كسی كه این كارم كرده فریب داده
ندا وموسی
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
اگر غیرت داشتی تو زندان دق میاوردی خاك تو سر سیب زمینی
فرخ و اختر
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
كاری كردی كه تو فامیل ابرو نداریم همه دارن حرف خیانتتو میزنن جلو فامیل شوهرم ابروم رفت تو لكه ننگه فامیلی اشغال عارم میاد بگم تو فامیلمی.......تو سگ در خونه هم نیستی سگ وفا داره
هاشم و قاسم
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
هر چیزی تاوانی داره به نظرم اعدام كمشه ملعون كاش بالاتر از اعدام هم چیزی بود
فاطی عشقی
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
شنیدم خانوادش تقاضای تبرئه كردن........ .. زهی خیال باطل......... شتر در خواب بیند پنبه دانه
سالاد الویه
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
كاش خانواده محترم ارجمند كوتاه نیان یا قصاص یا.........
رشید آباد
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
كاش قاضی این پرونده خود خدا بود.......
لاله زار
-
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
خائن بد ذات فكر رهایی از زندان رو نكن چون چوبه دار در انتظارته..... حاظرم شرط ببندم كه چوبه دار هم شرمش میاد كه توی بی ابرو رو........
رحمت شاسی
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
خدا رحمت كنه امروز 40 اون مرحوم به امید 40 اون خائن
دایی گودو
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
هر فردی تو این دنیا هر كاری میكنه تقاص كارشو میده چه خوب چه بد.......
ثمین
-
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
دلم آتیش گرفت امروز واسه اون مادر و پدر دل سوخته..... خدا اتیشت بزنه هرزه
اهالی محله ولد آباد
-
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
ما رو در غم خود شریك بدونید..... ما همه جوره پشتتونیم.......
عبدل سیتی
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
باز یه نابغه از نابغه های مملكتمون كم شد ولی چرا هرزه های مملكت كم نمیشه!!!!!!!
عبدل سیتی
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
محمدرضا تو را نمیشه از خاطره‌ها پاك كرد........ افسوس.....
راهن و تجریش
-
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
40 روز كه بی محمدرضا شدیم...... تو ماه محرم بی عزیز شدیم واگذارت به سیدالشهداء
هواپیمایی
-
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
خانواده محترم ارجمند : از طرف كلیه پرسنل هواپیمایی تسلیت عرض می كنیم....... روحش شاد و یادش گرامی.....
علی تاتلیس
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
تقاضای تبرئه دارید!!!!! اگر این اتفاق بالعكس هم بود باز همین تقاضا رو داشتین؟!؟!؟!؟!؟!؟
قشلاق
-
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
كمرت بشكنه هرزه كه كمر یه خانواده رو شكستی........ مطمئن هستم كه امروز با ضجه های مادر محمدرضا خود مرحوم هم میخواست بلند شه و نذاره كه مادرش اینقدر بی تابی كنه........
جامعه پزشكان
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
ما هم مثل همه جز پیام تأسف حرفی نداریم..... آه ونفرین بر تو ای زن كه یك مهندس رو.........
چهاردانگه
-
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
از طرف هیئت قمربنی هاشم تسلیت میگوییم . سلامتی و تسلای خاطر خانواده محترم ارجمند را خواهانیم.
مهندسین عمران ازادی
-
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
از طرف گروه مهندسین عمران آزادی تسلیت میگوییم.
سحر دختر نازم
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
ما هم خواهان اعدام این دو جانی هستیم...... كاش با اعدام این دو هرزه نسل هر چی هرزه هست.......
مازان
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
خودمون آدمت كردیم خودمونم سر جات مینشونیمت......
دارچین
-
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
یكی از آرزوهام اینه كه یه سیلی كوبنده به صورت اون هرزه بزنم........ نه نه نمیزنم دستم كثیف میشه...........
رضا موتوری
-
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
چرا اون بی گناه تو 3 سوت رفت زیر یه خروار خاك....... ولی این 2 ملعون و هرز زنده هستن چرا؟؟؟؟؟
رمضون یخی
-
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
من تا به حال پیج به این پر طرفداری ندیدم.... یعنی این زنهای هرز شده معضل همه..... خدا نسلشونو منقرض كنه......
كوچه مروی
-
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
ما كسبه بازار مشتاقانه در انتظار اعدام این 2 حرومی هستیم و از نظر مادی نیز هستیم....
كلاه قرمزی
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
600 تا هم وكیل بگیرید دختر هرزتون اعدام میشه...... پس دست و پا نزنید...... 73333
دنییلی
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
جای خالی محمد رضا با هیچ چیز پر نمیشه......
جناب خان
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
وضعیت جامعه طوری شده كه میترسم زن بگیرم حالا شنیدم اینها فامیل بودن كه اینطور شده وای به حال غریبه ها...... آخه از قدیم میگن فایل گوشت هم رو بخورن استخوانهای........ چی بگم والا.....
تازه كند
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
چطور تونست جون دادن محمد رضا رو ببینه...الان موقعشه كه همه جون دادن این ابلیس رو ببینن
ابوالفضل محمدی
-
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
اینطورادمهارابایداعدام كرد

بی پدرمادرن




هم محلی
-
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
بایداین زن هرزه وبی حیا اعدام بشه فقط اعدام..اعدام....
اقدس آدامسی
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
هر كی موافق اعدام این 2 حرومی هست....... لایك كنه
سهل آباد
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
زنهای ترك به نجابت وقار معروفن...... خاك به سرت كه ابروی هر چی ترك بردی......
كلیبر
-
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
خانواده محترم ارجمند از طرف كلیه اهالی كلیبر و اهر تسلیت عرض میكنم. به امید جزای......
نوادگان قاجار
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
من با اعدام مخالفم چون یهو جون میده و راحت میشه..... به نظرم ببندنشون به اسب.... اسب بدوعه و این دو حرومی رو زمین بكشوووونه تا زجر كش شن....
نادرلی
-
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
شنیدیم خانواده این رفتن 20 میلیون دادن وكیل گرفتن..... 200 میلیون هم بدین این ج...... اعدام میشه......
ابوبكر
-
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
مادر سپیده ما داغ عزیزمون رو دیدیم......شماهم باید ببینید..... 100%
ساحل آبی
-
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
اینقدر این داغ برای ما سنگین هست كه حتی اگر این جن..... هم اعدام شه باز ما اروم نمیشیم...... خدا لعنتت كنه لعنتی.....
قصر شیرین
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
خواهشا این دو در ملا عام اعدام شن كه خیلیا گوشی دستشون بیاد.....
نخودچی
-
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
به نظر من خانواده سپیده به جای وكیل گرفتن واسه جن........ باید تقاضا كنن تا زودتر این مایه ننگ اعدام شه
سیندرلا
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
مرده شور خودتو جهازتو ببرن.....
ممد فلافلی
-
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
خاك تو سرت خائن.... خبر جن...... تا به شبكه من وتو رفته
عاشیق اهریمان
-
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
نابود شی هرزه كه باعث سرافكندگی مادرت شدی.....
هتل بزرگ تهران
-
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
خانواده محترم ارجمند = تسلیت واژه كمی برای تسلای خاطر شماست لیكن تسلیت خالص مارا پذیرا باشید.
جواهری زلیخا
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
تنها عزیز از دست داده حال شما را میفهمد....... تسلیت....... و به امید اعدام......
پلنگ صورتی
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
شنیدم دادگاه این دو حرومی افتاده اسفندماه آخه چرا!!!!!!! چرا زندان...... اشغالا
مدیرعامل شركت چرم ساره
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
جناب آقای ارجمند تسلیت اینجانب و همكاران را تقدیم میكنم. و از خداوند متعال برای شما و خانواده محترم نهایت شكیبایی را خواستاریم
آرزو پلنگ
-
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
خاك تو سر بدبخت 2زاری همسرت رو نمیخواستی خوب طلاق میگرفتی تو رو چه به مهندس تو همون دزدو جیب بر به سرتم زیاده حرومی....
رقیه ملقب به رویا
-
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
شنیدم مادره سپیده جن........ از ترس ابروش رفته رشید اباد... یعنی آبروشو برداشته و فرار كرده....... در حالیكه هر جا كه بریین این لكه ننگ باهاتونه...
جاروكش
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
اخه بی انصافا زدین جوووون مردم رو كشتین بعد منتظر فرجین كه جن...... ازاد شه...... شما باید پول جمع كنین واسه اعدام جن.... تون
كوزت
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
مادر محمدرضا خواب و خوراك نداره بنده خدا تو 40 روز 40 سال پیر شده...... خدا كمرتو خم كنه هرزه كه كمر این زن پاك دامن رو خم كردی...
آمجیق
-
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
پول اعدامی این دو حرومی رو جور میكنییییم....
میلاد
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
قاتل خودش تو دام این هرزه افتاده باید حكم قاتل با این ملعون عوض بشه تا دیگه از این فكرا تو سر هیچ كسی نیوفته
خانواده شهدا
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
جیك جیك مستونت بود فكر زمستونت بود..... قاتل...... فقط اعدام
احمد بی غم
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
شنیدم این هرزه تو زندان 2 بار خواسته خودكشی كنه..... به جهنم.... بی رگ تر از این حرفهایی
محمد علیزاده
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
حرفی جز تسلیت ندارم.... فقط تسلیت...
جوجو
-
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
قاتل اصلی خود این هرزه س كه یه جوونو كرد زیر خاك یكی دیگرو انداخته زندان.اون هرزه دوتا خانواده ها رو داغون كرده.ایشالا روز اعدامت سپیده خوشحال میشیم شیرینی پخش میكنیم.
حلمی
-
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۱
هرزه بی ابرو، ابرو فامیل رو بردی....... رضوانی كلاهتو بنداز بالا.....
بینام
-
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
مقصراصلی این زن هرزه است كه دوتاخانواده رو ریخته بهم وازسادگی یك نفراستفاده كرده تاازشرشوهرش راحت بشه خیلی راحت قضاوت نكنیم ...
ستایش
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
این زن عوضی فقط كارش بدبخت كردن جوونای مردمه یكیو كرده زیر خاك یكیم با توطئه می خواد بكنه زیر خاك به هدفشم كه برسه میره سراغ جوان بعدی ایشالا كه بتونن درست تشخیص بدن تا نتونه قسر در ره خودش تو دامی كه پهن كرده گرفتار شه
قاصدك
-
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
مردا دهن بینن فقط اطاعت امر میكنن این دختراهم افسار مردا رو گرفتن دستشون و هرجور دوست دارن میتازونن...این دختر هرزه هم خوب افسار این پسر بدبخت و ساده رو دستش گرفت بود كه اینجوری خامش كرد و ازش استفاده كرد...از دخترای الان باید ترسید شیطان ازشون درس میگیره
غلام
-
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
خوب دختر تو باشوهرت مشكل داشتی طلاق میگرفتی چرا یه بدبخت دیگه رو نابود كردی....چی میزدی فازت چی بود
مجید سوزوكی
-
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
جن...... كه شاخ و دم نداره........
رامین. شهب......
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
از طرف كل فامیل تقاضای اعدامه این هرزه رو دارم...... بی خانواده بی ابرو بی همه چیز بی غیرت بی وفا
خزان
-
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
ببین چه عكسها و چه فیلمهایی ازت رو كنم كه كمك میكنه به اعدامت 2زاری
برج میلاد
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
امیدوارم خودتو خانوادت برین زیر خاك....
*****
-
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
بامادرش همدست بودن.مادرش هم در جریان همه ی كارهاش بود
تقدیر
-
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
جعبه جعبه آناناس تقدیم خودتو خانوادت......
رباط كریم
-
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
جالبه نه این حرومی یكی رو كرد زیر خاك یكی رو هم گوشه زندووون اونوقت واسش وكیل گرفتن كه بچه گی كرده.... عجب.... حالا شد بچه......
سوها
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
رضایت میخوایین!!!! آناناس...
اكبر پیری
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
جالبه نه!!!!! زدین جوووون مردم رو كشتین بعد میگین بچگی كرده!!!! چه طور همزمان ... رو تر وخشك میكرد بچه نبود حالا شد بچه!!!
*****
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
یكی و به كشتن داد یكی دیگه رو انداخت زندان و اونم نابود كرده حتما اخرم ازاد میشه و دوباره به كثافت كاریاش ادامه میده و میره سراغ یه بدبخت و بدبختهای دیگه
سیگارت
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
مادرت سفره نظر كرده...... هاهاهاهاها....... نظر كرده ك جن...... ازاد شه....... هاهاهاها........
همنفس
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
تا كلاس چندم درس خوندی؟......ها ها ها ها....ها
نظر نه با سواد ، نذر هاهاها....هاها
روح مرحوم رو شاد كردی.
ندا
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
این هرزه معلوم نیس تا حالا چند تا زندگی رو خراب كرده مهرداد ، محمد رضا و اون جوونی كه مجبورش كرده این قتلو انجام بده و .... خداكنه قاضیش حكم این ملعونو طوری بده كه معلوم بشه مقصر اصلی قتل كی بوده
123
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
مردای هوس باز هر بلایی سرشون بیاد حقشون تا اینا باشن بخاطر.....گول هر ، هرزه ای و نخورن قدر زندگیشونو بدونن
بی نام
-
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
این دوتا جز خودشون بقیه رو هم نابود كردن....اخه چرا دلیلش چی بود این وسط چی بهشون میرسید كه ارزشش انقدر بالا بود ارزشش بیشتر از خانواده هاشون بود
دلستر لیمویی
-
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
امیدوارم این جریان تلخ درس عبرتی واسه مردانی شه كه با زنهای شوهر دار........
زهرا رختشور
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
مردای هرز حقشونه خام و خر این 2زاری ها بشن و برن بالا چوبه داااااار
سعید
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
با این طرز فكر رختشوری هم برات زیاده
نیما
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
مردا راحت گول زنارو می خورن فقط خود زنا از فكر پلیدشون با خبرن این مردای بدبختو بازی می دن اونم چه بازیاییییی
160
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
یكی نبود به این مرد بدبخت بگه این كه به تو میگه برو شوهرمو بكش فردا به یكی دیگه میگه بیاد تورو بكشه.اخه به چه قیمت حرفشو گوش كردی.....یعنی واقعا یه درصدام فكر نكردی میگیرنت و حكمت چیه؟؟؟؟؟!!!!!
چكامه
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
معلوم نیست با چه ترفندی مرد بدبختو گول زده ،ایشالا تقاصشو پس می ده
ساره
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
به امید پاك سازی مردای كثیف كه حتی به زن شوهر دار هم رحم ندارن......
سعید
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
شما كلا اصل ماجرارو نگرفتی چی بوده،به امید پاك سازی ذهنت
بهار
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
به امید روزی كه جامعه ،، از زنهای كثیفی كه باعث انحراف مردا میشن پاك بشه....پس این هرزه ای كه از سادگی این مرد استفاده كرده تا به مقصد شومش برسه چی؟!یك طرفه قضاوت نكن
ساقدوش
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
این لكه ننگ تا اعدام شه ما كابوس داریم...... خدا لعنتت كنه حرومی..... شدی كابوس فامیل
سوال
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
ادمهای پر دردسر نباشن بهتر بود و نبودشون فرقی نداره......البته نبودنشون خیلی بهتر از بودنشون
جواب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
خودت فهمیدی چی می گی؟
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
سپیده امیدوارم این دنیا و روز قیامت زجر بكشی فكر كردی میتونی قسر در بری اون جز خوبی بدی بهت نكرد روحش شاد یادش گرامی

نیازمندی ها