سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر رفتاری نامناسب از خود نشان داد و علاوه بر قطری خواندن برخی افراد مجموعه ورزشی آزادی از الفاظ نامناسبی نیز استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۷
الفاظ زشت کی روش در محل تمرین / کی‌روش ایرانی‌ها را قطری خواند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران که در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد، با حواشی و اتفاقات بدی همراه بود. کارلوس کی‌روش که در تاریخ 7 خرداد 95 در مصاحبه‌ای به انتقاد از مدیر وقت ورزشگاه آزادی پرداخته بود، این بار پا را فراتر نهاد و در این مجموعه از الفاظ ناپسندی استفاده کرد.

فدراسیون فوتبال غروب روز گذشته در نامه‌ای به مجموعه ورزشگاه آزادی خواستار تمرین کردن تیم ملی در این زمین شده بود. مدیران آزادی اعلام کردند که این موضوع باید زودتر اعلام می‌شد و همین مطلب را به اطلاع مدیر تیم ملی هم می‌رسانند. با این حال مسئولان تیم ملی تصمیم می‌گیرند تمرین امروز را در زمین شماره یک آزادی برگزار کنند.

هنگامی که کی‌روش وارد زمین شد، زمین در حال هوادهی بود و همین اتفاق عصبانیت سرمربی تیم ملی را در پی داشت. از آنجایی که نامه‌نگاری دیر صورت گرفته بود، کار هوادهی صبح امروز انجام شد و کی‌روش که این صحنه را دید علیه پرسنل و کارگران حاضر در زمین و اطراف آن موضع گرفت. البته موضوع دیگری هم وجود داشت و آن هم اینکه آب سرویس‌ بهداشتی این مجموعه به دلیل اینکه مسابقه‌ای در آن برگزار نمی‌شد طبق روال عادی قطع بود و به دلیل فراموشی این موضوع از سوی مسئول آن، سرمربی تیم ملی عصبی‌تر شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان که پیش از این در مرکز پزشکی ایران (ایفمارک) از الفاظ ناشایستی استفاده کرده بود این بار همین کار را در مجموعه ورزشی آزادی تکرار کرد و علاوه بر «قطری خواندن» برخی از مسئولان این مجموعه، با الفاظی نامناسب آنها را خطاب قرار داد.

اینکه چگونه یک مربی خارجی می‌تواند به راحتی در ایران چنین رفتاری داشته باشد جای سؤال دارد و مسئولان فدراسیون و مشخصاً رئیس فدراسیون فوتبال باید در این باره پاسخگو باشند. اینکه یک مربی خارجی در ایران هر آنچه از دهانش خارج شده را در مرکز پزشکی ایران و مقابل دیدگان خانم‌ها به کار برده و برخوردی با او صورت نگرفته جای سئوال است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۸
علی
-
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
دمش گرم. معلومه كه بعضی ها نمیخواهند تیم نتیجه بگیرد.
علی
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
سرمربی استخدام كردیم كه به تیم آموزش فوتبال بده نه اینكه بیاد مواظب زمین وآب دستشوئی تذكر بده شاید در قرار داد اینها آمده ما خبر نداریم اگه كل زمینهای ورزشگاهها برای تیم ملی نباشه دیگه ..... پس ما كار خودمانمو درست انجام بدیم تا آقای كیروش از الفاظ به اصطلاح .... استفاده نكنه یارو دماغشو نمیتونه مثل من بالا بكشه فقط از اینو اون ایراد میگیره كیروش مربی بزرگیه گرچه ماهم درایران مربیها وبازیكنان بزرگ داریم فعلا حمایت از تیم ملی وكادر فنی بر تك تك ما واجب است چون مسئله پرچم وافتخار افرینی برای مملكت ما از كیروش و.... پس انتقادات را بگذاریم بعدا اینقدر همدیگرو نكوبیم
w
-
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
این باباهه پولش رو گرفته میخواد از تیم ایران خلاص بشه زودتر ردش كنن بره اما مسئولان سرسختی داریم :)
حسین
-
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
وقتی بی برنامه كارها انجام میشه همین میشه هر كی باشه اعصابش بهم میریزه.
Reza
-
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
وقتی مسئولین در قبال تیم ملی احساس مسئولیت نمی كنند . كیروش مجبوره ناراحت بشه
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
اخراجش كنید كمی غیرت داشته باشید كمی غیرت فقط همین
رضا
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
كافیست یك لحظه خودرا جای آقای كیروش بگذاریم. سرمربی تیم ملی انتظار دارد تمام امكانات ملی فوتبال ایران در اختیارش باشد.تنها چمن قابل قبول مربوط به آزادی است. حالا یا فدراسیون دیر گفته یا مدیریت مجموعه نخواسته برنامه اش را به هم بزند.اگر ما خود را سرباز وطن می دانیم باید منافع شخصی و سازمانی را فدای منافع تیم ملی بكنیم.اما نمی كنیم.چون.... لذا كیروش فكر می كند با یك گروه خارجی طرف است.خوب قطر به فكرش آمده از این لفظ استفاده كرده.
امیر
-
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
الفاظ زشت چی بوده كه درمقابل سرمربی تیم ملی موضع گرفته می شود ؟روشن كنید موضوع را . خب فدراسیون نمی بایست دیراطلاع دهد ازطرفی آب هم نمی بایست قطع بشود . آیا انتظاراین است كه سرمربی افراد را نازكند ؟ خب هرآدم منضبطی كه باشد ناراحت می شود . این كارلوس می بایست می رفت و دست افرادی مانند شما را درحنا می گذاشت بعد متوجه می شدید كه چه ............. / متاسفم برای فوتبال این مملكت و این منطقی كه وجود دارد . این متن را پخش كنید .
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
سر مربی حرفه ای یعنی این
فوتسال
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
الكی جوسازی نكنید ... به نظر میاد بدجوری وام دار برخی مربیان داخلی هستین
گاهی باید به یك نفر كنایه بزنی كه درس بگیره و كاراشو اصلاح كنه و البته كه بی برنامگی در ایران موج میزنه و برای خارجی ها و حتی برخی از افراد داخل كشور هم تعجب آوره
محمد
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
گربه كه نازش بكنی ................
ایرانی
-
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
شورشو در اورده بی شعور
بهرام
-
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
پس ایرانی ها را قطری نخوانده، بلكه مطابق متن خبر برخی مسئولان مجموعه را قطری خطاب كرده اند. توجه كنیم كه آقای كی روش بصورت دیفالت با كسی مشكلی ندارد، فقط قراردادی بسته و حالا هم با تمام وجود می خواهد وظیفه و مسئولیت اش را ایفا كند. در ضمن تا جایی كه من می دانم چیزی مثل این بهانه كه: - مدیران آزادی اعلام كردند كه این موضوع باید زودتر اعلام می‌شد - به معنی و مفهوم اینست كه برخی از آقایان می خواسته اند سر مربی مهمترین تیم ایران را در پیچ و تاب بوروكراسی به مسخره بگیرند كه خوب، آقای كی روش هم طبیعتا عصبانی شده اند.
محمد.. شریف
-
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
خیلی راحت میشه . جهت دار بودن رو حس كرد .. مثل اینكه مسئول اورژانس بگه كسی زنگ زده تقاضای كمك كرده بهش گفتیم راننده مون نیست و ماشین هم پنچره .. طرف عصبانی شد و داد و فریاد كرد... در ضمن كی روش مگه فارسی یاد گرفته كه فارسی هم توهین كنه جلو خانم ها ..؟ كمی تا حدودی انصاف..
حسین
-
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
البته استفاده از كلمات زشت و نامناسب چه از طرف مربی ایرانی و یا خارجی مورد قبول نیست ، ولی با توجه به اینكه چند روز دیگه تیم ملی بازی مهمی داره چطور نبایست برنامه ریزی از قبل داشته باشیم ،فدراسیون و وزارت ورزش بغیر از برنامه ریزی برای مسابقات و تمرین مگر كار دیگری دارند؟ حتما دارند كه وقت برنامه ریزی برای مسابقات و تمرین ندارند
كارون
-
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
كیروش حق داره عصبانی بشه ،بخاطر خودش كه عصبانی نشده ،بخاطر بی برنامه گی هایی كه برای تیم ملی انجام میشه عصبانی شده، بهش حق بدین.
نرم افزار موبایل
-
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
كیروش دیگه حسابی سوار ایرانی ها شده بابا این اسمش در رفته همش با امارات و تایلند و .....بازی كردیم اینارو بردیم واسه ما شاخ سده بندازینش بیرون
نرم افزار موبایل
-
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
اه ای
علی
-
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
شما راست میگین-اما اینكه دو روز مانده به بازی تیم ملی برای تمرین در كشور خودمان این همه مشكل داشته باشیم چطور میخواهیم در تاشكند بازی كنیم.كلید ورزشگاه آزادی باید دست تیم ملی باشد.
كسرا
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
آب قطع بوده زمین آماده نبوده ناهماهنگی محض و بی مسئولیتی خوب كی روش حق داره عصبانی بشه
خزایی
-
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
الكی جو سازی نكنید خارجی ایرانی نداره كار باید درست انجام شود بیخود كه عصبانی نشده
از بی نظمی ما ایرانی ها مگه خبر ندارید بخصوص مسئولین ؟ باید مثل اكراین بندازنشان داخل سطل زباله
این مسئولین بی مسئولیت
احمد
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
تعجبی نیست فرهنگ فوتبال و فوتبالیستهای ما همینطور است.
سعیدد
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
واقعا قطری فحش خوبیه برای افراد ناكارامد...دمش گرررم
مهدی
-
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
قطری خواندن برخی ها خالی از لطف نیست هر چند كه توهین بزرگی هست ولی بعضی وقت ها لازم است
لیلا
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
وا خوب بنده خدا حق داشته عصبانی بشه این همه بی برنامگی این همه بی نظمی برای اونا كه سراسر نظم و ادبن اعصاب خوردكنی پیش میاره دیگه
پویان
-
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
آقای كیروش حق داره كه اینطوری صحبت كنه ، چون ادمهایی كه اونجا مسئول هستن نمیتونن كارشون رو درست انجام بدن و این برای ادمهایی كه كارشون درسته خیلی تحملش سخته و ادمو عصبی میكنه
علی
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
مطمئنن كی روش منظورش به مسئولین بود نه مردم
ایرانی
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
كاری به درست یا غلط بودن رفتار كیروش نداریم . اما انصافا یك ورزشگاه بین المللی كه محل اصلی بازی وتمرین تیم ملی محسوب می شود باید همزمان با مسابقات مهم تیم ملی دارای این وضعیت باشد . وقتی مدیران این مجموعه اینقدر مبتدی وناشی هستند خوب كیروش باید برای آنها دست بزند ؟!

نیازمندی ها