فرمانده ناجا تاکید کرد:

تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی مهمترین عامل امنیت

فرمانده ناجا گفت: اقتدار، بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح همراه با هدایت های حکیمانه رهبری از علل مهم ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۷
تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی مهمترین عامل امنیت

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین اشتری در پنجمین همایش مدیران و نگهبانان موسسات حفاظتی و مراقبتی مرکز انتظامی ناجا گفت: امروز به حول و قوه الهی نعمت آرامش و امنیت در کشور ما برقرار است در حالیکه مردم کشورهای پیرامون ما به فکر زنده بودن هستند تا اینکه به فکر زندگی کردن باشند.

وی افزود: هشیاری، انسجام، وحدت و حضور در صحنه مردم کشورمان نیز از دیگر عوامل مهم ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه باید با همه توان و ظرفیت ها برای آسایش و آرامش بیشتر مردم گام برداریم خطاب به نمایندگان موسسات حفاظتی و مراقبتی کشور گفت: نگهبانان موسسات حفاظتی و مراقبتی و همچنین نگهبانان محله مهمترین نماد همکاری مردم با پلیس هستند که در راستای آرامش و آسایش مردم حرکت می کنند.

سردار اشتری نگهبان محله را پناهگاه و پشتیبان مردم توصیف کرد و افزود: مردم با حضور قدرتمند شما عزیزان احساس آرامش و اعتماد می کنند.

سردار اشتری گفت: باید کاری کنیم تا اعتماد مردم به پلیس و زیرمجموعه های آن بیشتر شود زیرا جان، مال و ناموس مردم در اختیار ماست و باید با همه توان از آن حفاظت کنیم.

سردار اشتری افزود: پلیس در پی تقویت و گسترش موسسات حفاظتی و مراقبتی با کمک خود مردم است زیرا ضریب امنیت و آرامش در جامعه ارتقا می یابد.

وی از کلانتری ها و مجموعه های انتظامی خواست حامی و پشت و پناه نگهبانان محله باشند و هر جا این نگهبانان نیاز پیدا کنند حتماً به آنان یاری برسانند.

سردار اشتری حلقه اتصال مجموعه های حفاظتی و مراقبتی با فرماندهان کلانتری و مجموعه پلیس در مراکز انتظامی را تعامل و همکاری بهتر و بیشتر عنوان کرد و افزود: باید منشوری که در این زمینه تدوین شده است عملیاتی شود و پلیس و زیرمجموعه های آن پایبند به محورهای آن باشند.

فرمانده نیروی انتظامی ارتقاء ارتباط با نخبگان ، مسئولان و مردم ، ارائه خدمات بیشتر به مردم و قدردانی از نیروهای خدوم و برتر پلیس را از مهمترین برنامه های ناجا در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز در ابتدای این مراسم نظارت بر تردد میان محله و سلامت امنیتی همسایگان را مهمترین ماموریت کاری نگهبانان محله دانست.

سردار شرفی پیشگیری و برخورد با سرقت و سارقان همچنین با اعتیاد و معتادان را از دیگر وظایف نگهبانان محله برشمرد.

وی گفت: در حال حاضر 700 موسسه حفاظتی و مراقبتی با 70 هزار نگهبان محله فعالیت می کنند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا خواستار حل مشکل مالیاتی و بیمه ای، واگذاری سلاح به نگهبانان و ارتقاء آموزش و مهارت های شغلی و رفتار نگهبانان محله شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از مدیران و نگهبانان موسسات حفاظتی و مراقبتی و همچنین نگهبانان محله که در ارزیابی ها بعنوان نفرات برتر انتخاب شدند با اهدای جوایزی تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها