راز جنایت در مسعودیه تهران فاش شد

چاقوکشی بر سر قیمت شیشه +عکس

مدیر مدرسه برای این که راز ازدواج دومش فاش نشود، همسر اول خود را به‌طرز هولناکی در چاه مدرسه کشت. این مرد سه روز همسرش را داخل چاه شکنجه کرد و با بلوک سیمانی او را از پا درآورد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۸
اعتراف هولناک مرد 2زنه به جنایت در مدرسه

به گزارش جام‌جم، اواخر تیر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی لاهیجان از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داد. شاکی که مدیر مدرسه‌ای حوالی این شهر است، در تحقیقات گفت: همسرم به نام فریبا دیروز برای خرید خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. وقتی غیبت او طولانی شد، به هر جایی که احتمال می‌دادم رفته باشد، سر زدم اما اثری از همسرم نبود. کمکم کنید تا همسرم را پید کنم.

آغاز تحقیقات

پس از این شکایت پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و تحقیقات در این باره آغاز شد. ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند، همسر این زن مدیر مدرسه‌ای در یکی از روستاهای لاهیجان و فردی سرشناس و مورد اعتماد اهالی است.

پسر نوجوان این زوج هم در تحقیقات مدعی شد از سرنوشت مادرش بی‌اطلاع است. او عنوان کرد؛ مادرم بدون اطلاع جایی نمی‌رفت و احتمال می‌دهم بلایی سر او آمده باشد.

افشای ازدواج پنهانی

با گذشت دو ماه از ناپدید شدن این زن، ماموران مطمئن شدند او به قتل رسیده است. به همین دلیل تحقیقات خود را گسترده تر و با توجه به رفتار مشکوک همسر فریبا در این مدت، تحقیقات را روی او متمرکز کردند. با بررسی‌های علمی و ردیابی تماس‌های مرد میانسال ردپای زنی در زندگی او پیدا شد. با کشف این سرنخ، مدیر مدرسه به پلیس آگاهی احضار شد.

او وقتی راز خود را فاش شده دید، به ماموران گفت: من چندی قبل با زن جوانی آشنا شده و به صورت پنهانی با هم ازدواج کردیم. فریبا از این موضوع اطلاعی نداشت و ازدواج دوم من ارتباطی با ناپدید شدن همسر اولم ندارد.

تحقیقات در این زمینه ادامه یافت تا این که سرنخ‌هایی کشف ومعلوم شد، فریبا و شوهرش آخرین بار در محوطه مدرسه دیده شده‌اند.

اعتراف به قتل

مدیر مدرسه با دستور قضایی بازداشت شد و پس از 72 روز سکوت روز پنجشنبه راز جنایت هولناک خود را فاش کرد و گفت: سه سال قبل به طور پنهانی ازدواج کردم. فریبا در این مدت از ماجرا با خبر نشده بود. روز جنایت او متوجه این ازدواج شد و دعوا به راه انداخت. قصد داشت ماجرای ازدواج پنهانی را به همه بگوید. اگر این کار را می‌کرد، اعتبارم را از دست می‌دادم. تنها راهی که به ذهنم رسید، کشتن همسرم بود. از او خواستم قبل از هر کاری با هم صحبت کنیم. او که از نیت شوم من خبر نداشت، قبول کرد. برای اجرای نقشه، آبمیوه مسمومی را تهیه کرده و به مدرسه رفتیم. در آنجا فریبا پس از خوردن آبمیوه بیهوش شد. دست و پایش را با سیم برق بستم و روی سرش کیسه‌ای پلاستیکی کشیدم. در حیاط مدرسه چاهی بود که ‌یکر فریبا را داخل آن انداختم. برای این که از مرگش مطمئن شوم مقداری آب هم داخل چاه ریختم تا خفه شود.

التماس به قاتل

وی ادامه داد: روز بعد به او سر زدم که زنده بود و با التماس از من کمک می‌خواست. باورم نمی‌شد زنده است. به‌همین خاطر داخل چاه آب ریختم. سه روز بعد دوباره به او سر زدم که هنوز زنده بود و ناله می‌کرد. عصبانی شدم و بلوک سیمانی به داخل چاه انداختم که باعث مرگش شد. بعد از قتل موضوع را به همسر دومم گفتم و با طرح شکایتی خود را از ماجرا بی‌اطلاع نشان دادم. تصور نمی‌کردم راز قتل فاش شود.

پس از اعترافات مرد جنایتکار، تیمی از کارآگاهان همراه بازپرس جنایی و آتش‌نشانان در مدرسه حاضر شده و جسد فریبا را از داخل چاه بیرون کشیدند. جسد به پزشکی قانونی منتقل و همسر دوم متهم نیز به اتهام اختفای ادله جرم و پنهانکاری بازداشت شد.

دو متهم در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات از آنها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
مادر
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خدالعنتت كنه سنگ دل. مردم بچه های معصومشون رو دست این بی صفت می سپردند؟!!!!
baset
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
چقد پست . با این وجود كه سه روز زنده بوده چطور دلش اومده . لعنت خدا و بندگانش بر این قاتل قسی القلب
زینب
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خاك برسر رواعدام كنید مرتیكه هوس بازخوب طلاقش میدادی بعدمیرفتی زن میگرفتی من نمیدونم این زنهایی كه زن دوم میشن وجدان ندارن آخه یكی باخودشون اینكاروانجام بده خوبه
كارمند مفلس
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
چطور دلش آمده همسر اول را بكشد در حالیكه 3سال زن دوم دارد و خیانت كرده است . از اول ماجرا را میگفت یا موافقت میشد یا طلاق میگرفت با دومی ازدواج میكرد چه سنگدل و بی رحم
رحیمی
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
بعید بنظر میرسد این مدیر مدرسه بویی از انسانیت برده باشد! خدا میدونه از چندین فیلتر گذشته تا مدیر مدرسه هم شده؟ خدا به فریاد دانش آموزان برسد.
پدر
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
توی كشتن یك مرغ چقدر اكراه داشتیم ...حالا ببین چی شده دنیا!!!! شیطان هم اینچنین كاری را با بنده خدا انجام نمیده چه برسه اینكه مادر بچه ش هم بوده!!!! خدا به فریادمان برسه با همچنین حیواناتی كه در جامعه هستند
زینب
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
هرچی زودتراعدامش كنید مرتیكه هوس بازرو .خوب طلاقش میدادی ازترس آبروت كشتیش حالا آبروداری من نمیدونم اینایی كه باوجود زن اول وفرزند میرن زن دوم میشن ازخدانمی ترسن یه زندگی روخراب میكنن واقعاكه .......
خانواده مقتول
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
چرا اینقدر شایعه درست میكنین؟ شاید زن دوم داشت ولی كسی خبر نداره. هنوز اعتراف نكرده و هنوز هیچ زنی دستگیر نشده. از خدا بترسید. اون شیطان صفت قصاص میشود.
جواب دكتر پزشك قانونی این بود كه همون لحظه خفه كرد نه اینكه زنده بود. بعدش هم اسم خدابیامرز فریبا نبوده.
لطفا از خبر مطمئن بشین بعد چاپ كنید سردبیر محترم.هم تو روزنامه هم توسایت.
مریم
-
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
حتما از بستگان قاتل هستی كه انقدر بهت برخورده..مگه فرقی میكنه كه اسم اون زن بیگناه چی بوده ..مگه اگه همون اول مرده باشه یا اینكه سه روز زنده مونده باشه در نوع جنایت و وحشیگری و بدذاتی قاتل تغییری ایجاد میشه
خانواده مقتول
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
توجه كن خانوم محترم گفتم خانواده مقتول یعنی كسی كه كشته شده.
این حرفا فقط نمك رو زخم خانواده می پاشد. یعنی وقتی می شنویم كه شماها به دروغ میگین 3 روز زنده بوده بیشتر عذاب میكشیم.
فقط میتونم بگم با این حركت این روزنامه نگارا تازه متوجه شدیم كه تمام خبرهایی كه منتشر میكنند راست نمیتونه باشه. هیچكدومشون تماس نگرفتن و سوالی نپرسیدن و خبرها را به دروغ پخش میكنند.
یونس
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
خاك بر سرت !!!
ماهی دودی
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
هرچه بگندد نمكش می زنند ... وای اگر كه بگندد نمك !!!!
سعید
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
این جنایتكار كثیف باید هر چه زودتر به سزای اعمالش برسد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها