
به گزارش جام جم آنلاین ، مأموران سازمان بازرسی کل کشور در طبقه پنجم ساختمان باشگاه پرسپولیس استقرار پیدا کردند. نمایندگان این سازمان قرار است از این پس حضوری ثابت در این باشگاه پرطرفدار داشته باشند.
مأموران سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته (دوشنبه) نیز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و دیداری با مسئولان این باشگاه داشتند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند