مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت خبر داد

برخورد قاطع وزارت بهداشت با سقط جنین غیرقانونی در مراکز درمانی

مرد میانسال گمان نمی‌کرد زمانی که جسد جنین سه ماهه را برای دفن به خارج از شهر تهران منتقل می‌کند، به دردسر بیفتد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۴
دستگیری مردی با جسد یک جنین

به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 35 دقیقه یکشنبه ماموران بسیج هنگام گشتزنی در خیابان دوران تهران متوجه مرد موتورسواری شدند که یک نایلون مشکی را به فرمان موتورسیکلتش آویزان کرده و با سرعت در حرکت است.

ماموران بسیج با مشکوک شدن به این مرد او را تعقیب و سرانجام با اخطار، وی را متوقف کردند. ماموران بسیج در بازرسی از نایلون مشکی با جنین مرده‌ای رو به رو شدند. با تحقیق اولیه از این مرد او مدعی بود همسرش باردار بوده که سقط جنین کرده و او قصد داشته جنین را در خارج از شهر دفن کند.

با هماهنگی قضایی، جنین به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد میانسال برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.

او به بازپرس مدیر روستا گفت: من 18 سال پیش ازدواج کردم و یک دختر دارم. سه ماه پیش همسرم که بیمار بود، باردار شد اما پزشکان معالج وی گفته بودند همسرم به‌دلیل بیماری، شاید نتواند فرزندمان را به دنیا آورد و احتمال مرگ او وجود دارد . شب گذشته حال همسرم بد و جنین سه ماهه‌اش سقط شد. مانده بودیم با جنین چه کنیم.می‌خواستیم او را در اطراف خانه دفن کنیم که نشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم او را در خارج از شهر دفن کنم. جنین را داخل نایلونی گذاشتم و به خارج از شهر می‌رفتم که ماموران بسیج به من ظنین شدند و بازداشتم کردند. برای تائید حرف‌هایم می‌توانید از همسرم سوال کنید.

در ادامه قرار شد تحقیقات در این زمینه از همسر این مرد انجام شود. مرد بازداشت شده هم آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قاضی شارع
-
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
چرا آزاد شد؟ مگه رفع اتهام شد؟؟؟؟

نیازمندی ها