آزار دختر 13 ساله در ویلای شیطانی

مرد افغان پس از ربودن دختر 13 ساله او را به ویلای شیطانی خود برد و یک هفته زندانی کرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۲

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواخر مرداد امسال و با شکایت زن میانسالی در پلیس آگاهی شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شاکی به ماموران گفت: ما از اتباع افغان هستیم. دیروز پسر جوانی که هموطن ماست وارد خانه شد و با تهدید دختر 13 ساله‌ام را ربوده و با خود برد.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و راهی خانه مرد جوان به نام فکور شدند. تحقیقات محلی نشان داد، فکور همزمان با آدم‌ربایی به محلی نامعلوم فرار کرده است. تجسس‌ها در این رابطه ادامه داشت تا این که پس از یک هفته شاکی همراه دخترش به پلیس آگاهی مراجعه کرد و مدعی شد، مرد جوان دخترش را مقابل خانه‌شان از ماشین به بیرون پرت کرده و متواری شده است.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و دختر 13 ساله به قضات گفت: شب حادثه فکور از بالای دیوار وارد خانه مان شد و مرا با تهدید قمه ربوده و به ویلایی در شمال کشور برد. او در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد، اگر فکر فرار به سرم بزند مرا می‌کشد. بعد از یک هفته وقتی التماس‌هایم را دید، قبول کرد مرا به خانه بازگرداند. به همین خاطر به شهرمان در شرق تهران بازگشتیم و مرا مقابل خانه‌مان از خودرو به بیرون پرت کرد و گریخت.تجسس‌ها برای دستگیری فکور و بررسی ادعای شاکی ادامه داشت تا این که هفته گذشته شاکی با مراجعه به دادگاه مدعی شد، فکور به اتهام مواد مخدر دستگیر شده و در زندان قزلحصار است.

با کشف این سرنخ رئیس دادگاه دستور داد، حضور متهم در زندان قزلحصار بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها