نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت دیروز (یکشنبه 28 شهریور) در مجتمع فرهنگی ـ هنری اسوه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۹

محمد خزاعی، دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت در بخش دوم این نشست خبری در سخنانی گفت: ما برای برگزاری هرچه بهتر بخش بین‌الملل این جشنواره به کشورهای مختلف منطقه ازجمله عراق، لبنان و افغانستان پیشنهاد دادیم تا جشنواره‌های فرهنگی با موضوع مقاومت برگزار کنیم. بر این اساس امیدواریم در سال‌های آینده شاهد شکل‌گیری و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی با موضوع مقاومت در نقاط مختلف دنیا باشیم.

دبیر این جشنواره یادآور شد: مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت 3مهر در تالار اندیشه حوزه هنری و مراسم اختتامیه 9 مهر در برج میلاد برگزار می‌شود. در قالب برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت، مراسم نکوداشت فرج‌الله سلحشور، شهید رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، فرید کشن فلاح و سید سیاح طاهری برگزار می‌شود. همچنین در حال برگزاری این جشنواره بزرگداشت‌هایی برای نادر طالب‌زاده، جعفر دهقان، محمدرضا شرف‌الدین، عزیزالله حمیدنژاد و اصغر بختیاری برگزار می‌شود.

دبیر این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره نشست‌های انتقال تجربه نیز در نظر گرفته شده که ابراهیم حاتمی‌کیا، پرویز پرستویی، مریلا زارعی، احمدرضا درویش، ابوالقاسم طالبی و مسعود ده‌نمکی نشست را اداره می‌کنند./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها