مسعود شجاعی یکی از با تجربه‌های تیم ملی است که مقابل چین می‌توانست سازنده دو گل ایران باشد.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۴
مسعود شجاعی: قبول دارم؛ یک نیمه خوب نبودم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه جام جم ، او یک‌بار سردار آزمون و یک بار هم جهانبخش را در موقعیت صد در صد گلزنی قرار داد؛ ولی این دو بازیکن نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند. پس از بازگشت شجاعی به یونان، توانستیم با او گفت‌وگویی اختصاصی انجام دهیم. بازیکن پانیانیوس درباره دیدار با چین و عملکردش توضیحاتی داد.

در بازی چین دو نیمه متفاوت در زمین داشتی. نیمه اول خوب بازی کردی و نیمه دوم با افت بازی تیم، تو هم افت کردی.

با این‌که تمرینات خوبی را با پانیانیوس پشت سر گذاشتم ولی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ام. نیاز به زمان بیشتری دارم. به خاطر همین در نیمه دوم بازی نتوانستم به اندازه نیمه اول مسابقه خوب کار کنم. خودم این را قبول دارم.

فکر می‌کنی چرا تیم به طور کلی افت کرد؟

یکی از مشکلات ما این است که زمان زیادی نیست که در کنار هم هستیم. باید بازی‌های تدارکاتی مناسب‌تری داشته باشیم و زمان بیشتری کنار هم بازی کنیم.

در نیمه اول یک پاس به سردار دادی که نزدیک بود تبدیل به گل شود.

بله، با بدشانسی آن توپ گل نشد. البته در نیمه دوم هم یک پاس به جهانبخش دادم که این توپ هم می‌توانست گل شود. خودم در موقعیت شوتزنی قرار داشتم و معمولا بازیکنان در این شرایط پاس نمی‌دهند و خودشان شوت می‌زنند. من هم می‌توانستم ولی دیدم علیرضا در موقعیت بهتری است به همین دلیل به او پاس دادم ولی توپ با بدشانسی هدر رفت.

دو امتیاز را بسادگی از دست دادیم. قبول داری؟

به نظرم گرفتن یک امتیاز هم از چین خوب بود. البته به قول آقای کی‌روش باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم‌های دیگر گروه در چین مقابل این تیم چه نتایجی به دست می‌آورند. ما بازی برتری نسبت به حریف ارائه کردیم و حق‌مان برد بود. با بدشانسی دو امتیاز از دست دادیم. خیلی زود دوباره باید بازی کنیم و ان‌شاءالله این بار هم جلوی ازبکستان و هم مقابل کره‌جنوبی نتایج خوبی به دست می‌آوریم.

چرا از رسانه‌ها فاصله گرفته‌ای؟

ترجیح می‌دهم همیشه در آرامش و به دور از حاشیه کارم را دنبال کنم. به خاطر همین زیاد در رسانه‌ها نیستم.

در پانیانیوس هم اوضاع خوب است؟ با کریم به یونان برگشتید؟

نه من به تنهایی به یونان برگشتم چون همه کارهایم مانده است. هنوز خانه نگرفته‌ام به همین دلیل چهارشنبه‌شب به یونان برگشتم و کریم در تهران ماند.

گویا در این تیم هم حساب ویژه‌ای روی تو باز می‌کنند.

در باشگاه پانیانیوس واقعا راحت هستم. یک بار دیگر شرایطی که در اوساسونا و اسپانیا داشتم، در یونان برایم تکرار شده است. هم آرامش دارم و هم این‌که تمرینات‌مان بسیار سخت و فشرده است. به همین دلیل توانسته‌ام از نظر بدنی بهتر شوم؛ ولی همان طور که گفتم نیاز به کار بیشتر دارم تا آماده‌تر شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها