گروه تروریستی جیش الفتح از هلاکت چندین سرکرده طراز اول خود در پی یک حمله هوایی در حلب خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۹
هلاکت سرکرده های  جیش الفتح در حلب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، گروه تروریستی جیش‌الفتح از هلاکت ابوعمر سراقب فرمانده کل خود در جبهه موسوم به فتح الشام خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی یک حمله هوایی که نشست سرکرده‌های جیش الفتح را هدف قرار داده است، ابوعمر سراقب فرمانده کل جیش الفتح در جبهه موسوم به فتح الشام همراه با تعداد دیگری از سرکرده های این گروه تروریستی به هلاکت رسیده است.

جبهه موسوم به فتح الشام نیز از کشته شدن ابوعمر سراقب فرمانده کل خود در پی یک حمله هوایی به یکی از مراکز در حومه حلب، خبر داد.

این در حالی است که برخی از صفحات در شبکه‌های اجتماعی از هلاکت تعدادی از سرکرده‌های جیش الفتح که همراه با ابوعمر السراقب بودند از جمله ابومسلم الشامی فرمانده نیروی مرکزی در جبهه فتح الشام خبر دادند.

اطلاعات زیادی درباره ابوعمر سراقب وجود ندارد. اما بر اساس آنچه برخی از سایت‌های تکفیری اعلام کردند که وی اسامی دیگری همچون ابوهاجر الحمصی و ابو خالد لبنان دارد.

سراقب مهندس جیش الفتح و از فرماندهان سابق جبهه النصره است که در گذشته برای تاسیس شاخه النصره در قلمون فعالیت کرد. وی همچنین در گذشته قبل از رسیدن به منصب فرماندهی کل جیش الفتح در جبهه فتح الشام، مسئولیت آنچه امارت ادلب خوانده می شود را بر عهده داشت.

برخی از صفحات وابسته به معارضان سوری اعلام کردند که ابومسلم الشامی سرکرده نبرد فتح حلب است که توانست روزنه ای برای شکست محاصره محله‌های شرقی حلب در منطقه الراموسه باز کند.

با وجود اینکه تصاویر جسد الشمی منتشر شده است، اما برخی از سایت‌های وابسته به معارضان این خبر را تکذیب کردند و گفتند که الشامی کشته نشده بلکه وی زخمی شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله به نشست فرماندهان جیش الفتح را بر عهده نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آتش از تهران
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
۰
۰
درك.................به درك واصل شده،

نیازمندی ها