شورای همکاری خلیج فارس با انتشار بیانیه ای گستاخانه به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۸
واکنش گستاخانه شورای همکاری خلیج فارس به پیام حج رهبر انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازمهر، کشورهای حاشیه خلیج فارس در بیانیه سراسر گزافه و بی پایه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بی کفایتی سعودی ها در اداره حج واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش کشورهای حاشیه خلیج فارس در این خصوص مدعی شدند: انتقادات آیت الله خامنه ای در رابطه با مدیریت حج، اقدامی تحریک آمیز با اهداف مشخص است. آیت الله خامنه ای به اداره حج از سوی چندین کشور دعوت کرده که این موضوع تلاشی است برای سیاسی کردن این فریضه؛ این تلاش ها محکوم به شکست است.

«عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در همین راستا در اظهاراتی گستاخانه بدون توجه به وقاحت آل سعود به دلیل عدم عذرخواهی از مسلمانان جهان پس از به شهادت رساندن حدود ۷ هزار حاجی مدعی شد: اتهامات آیت الله خامنه ای باطل و توهین آمیز است.

وی در ادامه یاوه گویی های خود چشمانش را بر دروغ گویی روزانه بوق های رسانه ای این کشور در منحرف کردن حقایق حج سال گذشته بست و گفت: ما حملات رسانه ای ظالمانه و اظهارات مکرر مسئولان بلندپایه ایرانی خطاب به عربستان را رد می کنیم.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس که کشورش داعیه دار اسلام است اما طی سال های گذشته هزاران مسلمان را در یمن، سوریه و عراق به خاک و خون کشیده است، در اظهاراتی مضحک در این زمینه ادعا کرد: اظهارات مسئولان بلندپایه ایران با اصول و ارزش های دین اسلام منافات دارد و حاوی عباراتی ناپسند و زشت است که شایسته نیست از قلب و زبان هیچ مسلمانی خارج شود.

رژیم آل سعود در مراسم حج سال گذشته با بی تدبیری موجب قربانی شدن حدود ۷ هزار نفر از حجاج کشورهای مختلف شد و پس از گذشت یک سال به این جنایت خود اذعان نکرده و حاضر به عذرخواهی زبانی هم نشده و همواره در صدد تحریف این موضوع و مقصر جلوه دادن ایران شده است.

گفتنی است پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ذی حجه الحرام در ساعات اولیه با حمایت علمای مسلمان اعم از شیعه و سنی رو به رو شد و هشتگ #الشجرة_الملعونة صدها بار در کشورهای مسلمان منطقه در شبکه های مجازی بارگذاری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
غیور
-
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
ای عربستانی احمق حد خودتو بدون . ای نادان زیاده خواه صبر ما هم حدی داره . از سید علی یه فرمان از ما به سر دویدن
محمدی
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
یكی از بیانات ارزشمند مقام رهبری كه همه ایرانیان از شیعه و سنی و كرد و بلوچ و همه اقوام و گرایشها و چپ و راست وملی ومذهبی وهمه متفق القولند همین آل سعود شجره خبیث ملعون میباشد . لعنت خدا براین پست ترین ظالمان روزگار
یاسر
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
كاری كه اجداد ناخلف انها در وقتی كه جد مظلوم ایت الله خامنه ای سوره برائت را قرائت فرمود كردند.

نیازمندی ها