رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 دیشب و بامداد امروز در منطقه آمریکای جنوبی هم پیگیری شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۵
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ - درخشش نیمار تمامی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، در رقابت‌های مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در آمریکا جنوبی امروز 4 بازی انجام شد که در مهمترین آنها آرژانتین مقابل ونزوئلا و برزیل برابر کلمبیا صف‌آرایی کرد.

آرژانتین در اولین گام خود نتوانست به پیروزی برسد و مقابل ونزوئلا به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد. در این بازی گل‌های آرژانتین را پراتو(58) و اتامندی(83) به ثمر رساندند در مقابل برای ونزوئلا خوان پی(35) و مارتینز(53) گلزنی کردند.

مسی در این بازی حضور نداشت زیرا به خاطر مصدومیت تحت درمان است.

برزیل در اولین گام خود موفق شد حریف سرسخت خود کلمبیا را از پیش رو بردارد و 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند. این بار نیز نیمار ستاره بارسلونا بود که سامباها را پیروز میدان کرد. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع برزیل به پایان رسید.

ابتدا میرندا در دقیقه 2 بازی دروازه کلمبیا را باز کرد اما در ادامه فشار زیاد کلمبیا به دروازه سامباها باعث شد تا مارکینیوس(35) گل به خودی بزند و بازی را به تساوی بکشاند. نیمار دوباره ناجی تیمش شد و در دقیقه 75 بازی گل پیروزی را زد.

در دیگر بازی‌ها اروگوئه با 4 گل پاراگوئه را درهم کوبید و شیلی، قهرمان کوپا آمریکا 2016 مقابل بولیوی متوقف شد و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها