تصاویری دردناک ؛ اینجا ساحل خزر است

تصاویر ایجاد آلودگی و رها کردن زباله و ضایعات غیر قابل بازگشت در طبیعت را که توسط گردشگران در ساحل دریای خزر شهرستان نور استان مازندران ایجاد شده نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۴
تصاویری دردناک ؛ اینجا ساحل خزر است







newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
علی
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
هر وقت گفتم چرا گفتند :حالا حالا این یكیه حالا حالا این بچه .و این شد .
دلخون
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
واقعاً این مناظر نمادهایی از بی فرهنگی و ظلم به همنوعان و طبیعت و محیط زیست است
طاهره
-
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
متاسفانه با اینكه در سالهای اخیر خیلی تلاش شده تا فرهنگ مردم در این زمینه بالا برده بشه ولی متاسفانه هنوز شاهد ریختن زباله در هر گوشه و كناری هستیم. خودم یك ساحل نشین هستم ترجیح میدم شب ها در تاریكی برم ساحل تا كمتر شاهد این زباله ها باشم. واقعا اینقدر سخت هست كه پوشك بچه، زباله های خشك و سایر چیزها رو بریزیم تو سطل آشغال!!!
شهروند
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
در تمام مناطق شمالی ایران از نور گرفته تا سواحل تنكابن و رامسر و لنگرود متاسفانه این وضعیت اسفناك دیده می شود. مقداری از این زباله ها هم مربوط به مناطق روستا نشین می باشد كه زباله های خود را درون رودخانه ها می ریزند كه سپس وارد دریا می شود تا زمانیكه فرهنگمان را بالا نبریم اوضاع از اینی كه هست بدتر نیز خواهد شد .رفع این مشكل به تلاش گروهی مردم و NGO هاو مسئولین و دهیاریها بستگی دارد تا برای همیشه زمین و طبیعت پاكی داشته باشیم
نا شناس
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
به نظر بنده باید كل سواحل شمالی زیر نظر یك سازمان مدیریت شود تا هم از نظر زمین خواری جلوگیری شود و هم از نظر گردشگری مدیریت گردد .
ناشناس
-
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
خود اون سازمان هم میرسه به آقا زاده ها و فامیلهای مسئولین و انها شروع به ساحل خوری میكنند بذار همین طوری بمونه شاید كمتر خورده بشه!
طاهره
-
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
الان هم خوردن چیزی ازش نمونده. تمام ساحل منطقه ما رو ... گرفته و تكه تكه به قیمت چندمیلیارد تومن میفروشه!!!
جعفر
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
رها كردن زباله در طبیعت كار بد و دور از شأن یك انسانه. ولی جمع آوری اینها یك وظیفه هست برای مسئولین .
علی تهرانی
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
باسلام:بعضی ما ایرانیها ادای آدمهای بافرهنگ وتمیز را در میاوریم .
[حمید
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
واقعا نشانه فرهنگ بالای مردم با فرهنگ ایرانی است . اما نكته قابل تامل اینست مالیات وعوارض پرداختی مردم كجا میرود . وظیفه شهرداری ها / فرمانداری ها و بخشداری ها چیست ؟!
mehrdad@gmail.com
-
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
شهرداری ها در سواحل دریای خزركم كار هستند هرروز صبح اول وقت میتونند پاكسازی بكنند البته ایران اینجور یه .سواحل دریای خزر سایر كشورها جذب توریست كرده و درآمد خوبی دارند ومثل ما متروكه نیستند .

نیازمندی ها