دیدار ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان کی روش به پایان رسید. ذکر چند نکته درباره این دیدار خیلی مهم است.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۲
چند نکته درباره دیدار با قطر ؛ کی روش خیلی بی رحم است

١-لطفا چند هفته و چند بازی نتیجه گرا باشید. تا پایان بازی های مقدماتی آن چیزی که مهم است و ارزشمند سه امتیاز و جایگاه در جدول است،برای تیمی که بیش از هشتاد درصد ترکیب تیمش چهل و هشت ساعت قبل از مسابقه به تیم ملحق می شوند و خستگی سفر هم دارند هماهنگی کار آسانی نیست پس باید نتیجه گرا بود و مطالبات حداقلی داشت

٢- این قطر آن قدر تیم خوبی بود که در آینده یقه بقیه تیم های گروه را می گیرد و به نفع ما کار می کند، قطر پیش از این هم این کار را برای ما کرده. این تیم با فوتبال منظم و حساب شده است به کره باج نخواهد داد،بعدها قدر این سه امتیاز بیشتر خواهیم دانست.

٣-دو بازیکن کناری ایران یعنی رامین رضاییان و احسان حاج صفی در شرایط مسابقه نبودند و روز بدی را پشت سر گذاشتند. این دو شاید مقابل چین فیکس نباشند ،کی روش بی رحم است.

٤- آقای کی روش آن چیزی که برانکو دیروز برای تو آورد بالاتر از عذرخواهی بود، او عشق و انسانیت را به تیم ملی ایران هدیه کرد، ما انتظار رفتاری جنتلمانه تر از تو داشتیم وگرنه در فوتبال ایران صدها نفر هستند که از تو بهتر و عمیق تر کینه می ورزند.

افشین خماند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها